Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@02:22:32 GMT

فرهنگ های غلط ازدواج باید برچیده شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۲۳۵۶

فرهنگ های غلط ازدواج باید برچیده شود

فرماندار پارسیان با اشاره به مشکلات ازدواج جوانان، گفت: جوانان فاقد شغل برای ازدواج میل و رغبت ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مجتبی رضاپور، فرماندار پارسیان شامگاه روز شنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع ازدواج و خانواده با اشاره به اینکه باید بسترهای لازم جهت اشتغال فراهم شود، گفت: جوانان فاقد شغل میل و رغبت جهت ازدواج نشان نمی دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار پارسیان با بیان اینکه جوانان به فضایی باز همراه با امنیت نیاز دارند، تاکید کرد: فضای مجازی، فضایی باز اما فاقد هر گونه امنیت برای جوانان است که دشمن دام هایی را برای آنها پهن کرده است.

رضاپور به تحریم های ۴۰ ساله دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره و عنوان کرد: ترامپ دیوانه به دنبال باج خواهی از انقلاب اسلامی است و ما هیچگونه باجی نخواهیم داد و امروز تاثیر این تحریم ها و مشکلات را کمتر باید در ازدواج جوانان نقش دهیم.

وی به برخی فرهنگ های غلط در مراسمات ازدواج اشاره و خاطرنشان کرد: ازدواج هفت شبانه روزی چه لزومی دارد در صورتی که هزینه های گزافی را بر روی دوش خانواده ها می گذارد و این فرهنگ غلط کل استان را فراگرفته است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت