Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@14:56:43 GMT

پیشه اش عکاسی بود،وقتی عکاسی مد نبود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۲۵۰۶

پیشه اش عکاسی بود،وقتی عکاسی مد نبود

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، مراسم افتتاحیه نمایشگاه عکس آثار استاد هاشمی نسب نمین  با حضور اصغر مختاری معاون فرهنگی و رسانه‌ای  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه در نگارخانه کوثر واقع در میدان حضرت امام(ره) برپا شد.

استاد هاشمی نسبهاشمی 88 ساله از پیشکسوتان عرصه عکاسی اصفهان از 20 سالگی پا به عرصه رسانه و مطبوعات گذاشته است والگوی پایداری حرفه عکاسی و هنر و شناسنامه زنده عکاسی اصفهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نمایشگاه 35 اثر برگزیده از آرشیوی که چهار میلیون قطعه عکس و نگاره این فتوژورنال پیشکسوت به نمایش درآمده است.این آرشیو یکی از کامل ترین و منحصربه‌­فردترین مجموعه‌­های عکس است که تاکنون هنرمندی قادر به حفظ، ثبت و نگهداری آن شده است.

  نمایشگاه استاد هاشمی نسب تا ١٧ مردادماه(همزمان با روز خبرنگار) همه روزه(به جز روزهای تعطیل) صبح‌ها از ساعت ٩:٣٠ تا ١٣ و عصرها از ساعت ١٧ تا ١٩ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به آثار هنری می‌باشد.

خاطرنشان می‌شود، نگارخانه کوثر وابسته به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و در میدان حضرت امام(ره) فعال می‌باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان رسانه مد معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۲۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر + فیلم

تمام ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و تاریخی شهر اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان، نه‌تن‌ها برای شهروندان آن، بلکه برای سایر شهر‌ها نیز معرفی و مطرح می‌شود تا توسعه فرهنگ و هنر آن شهر در حوزه‌های مختلف را به دنبال داشته باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ادعای آزادی‌خواهی آمریکا با «سرکوب معترض‌ها» زیر سوال رفته است
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • استاد مجتهدی هم معلم و هم مولف بود
  • اصفهان؛ تلألؤ تاریخ، فرهنگ و هنر + فیلم
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • علم گرفتار سانسور و تبعیض رسانه‌ای/ وقتی اسمی از دانشمندان آسیایی و آفریقایی به میان نمی‌آید
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد