Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:37:45 GMT

ارائه ۱۸۳ خدمت مسکن به مددجویان زنجانی

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۲۵۷۲

ارائه ۱۸۳ خدمت مسکن به مددجویان زنجانی

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: تامین مسکن مددجویان این نهاد با کمک خیران و مشارکت دستگاه‌های اجرایی اولویت امسال کمیته امداد است. وتلاش می‌کنیم با نیاز سنجی صحیح و به موقع و ارائه خدمات هدفمند زمینه ارائه خدمات مورد نیاز مددجویان تحت حمایت این نهاد در بخش مسکن با هم افزایی منابع داخلی کمیته امداد و کمک‌های مردمی فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه ۱۸۳ مورد خدمت در بخش مسکن به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سه ماهه اول سال جاری ارائه شده است، افزود: خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در این بخش در قالب ساخت، تکمیل، خرید، تعمیرات کلی و جزئی و بهسازی و مقاوم سازی مسکن و ساخت سرویس بهداشتی وتامین ودیعه مسکن در مناطق مختلف این استان بوده است که ۴ میلیاردو ۵۶۳ میلیون ریال هزینه شده است.
صفری از سرمایه گذاری بیش از ۱۲ میلیارد و ۴۴۷ میلیون تومانی کمیته امداد استان زنجان در بخش مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال گذشته خبر داد و گفت: از مجموع مبالغ هزینه شده برای ارائه خدمات عمرانی به مددجویان دو میلیارد و ۸۹ میلیون تومان از محل تسهیلات پرداختی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تامین شده است.
وی توجه به مناطق محروم و روستایی رااز اولویت‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در ارائه خدمات مختلف به مددجویان تحت حمایت عنوان کردوافزود: با همین نگاه از مجموع خدمات مسکن ارائه شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سه ماهه اول سال جاری ۱۶۰ مورد خدمات در مناطق محروم وروستایی این استان بوده است.   انتهای پیام/ن   ارائه خدمات مسکن به مددجویان زنجانی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۲۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مهدی عرب اسدی رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی  بسطام  گفت : این لوازم شامل یخچال، آبگرمکن، فرش، پنکه، ماشین لباسشویی و اجاق گاز به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان  است .

وی افزود : باتوزیع این اقلام نیاز وسایل گرمایشی و سرمایشی خانواده های مددجوی کمیته امداد در بسطام رفع شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۶ هزار بیمار خاص تحت پوشش کمیته امداد اصفهان هستند
  • ۲ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات پزشکی بهره مند شدند
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • رویکرد کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است