Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: شرکتی که با فدراسیون جهانی والیبال قرارداد پخش داشت گفت: به دلیل تحریم‌ها نمی‌تواند با ایران قراردادی ببندد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش و و جوانان درباره قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان گفت: قهرمانی ارزشمند تیم ملی ایران را در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او درباره کارشکنی بحرینی‌ها برای پخش مسابقات بیان داشت: از دوستانمان در صداوسیما برای پیگیری این مسئله تشکر می‌کنم. بازی‌ها به صورت اینترنتی پوشش داده می‌شد و شرکتی که پخش این مسابقات را بر عهده داشت عنوان کرده بود که به دلیل تحریم‌های موجود نمی‌تواند با ایران قراردادی ببندد و به همین دلیل زمینه پخش فراهم نشد.

داورزنی ادامه داد: مسابقات تنها در شبکه بحرین و اینترنتی پخش می‌شد و ما صحبت‌های زیادی برای حل این مسئله انجام دادیم. حتی فدراسیون جهانی هم پس از پیگیری‌های ما عنوان داشت که می‌توانید بازی‌ها را به صورت اینترنتی پخش کنید، اما متاسفانه کیفیت لازم وجود نداشت و نشد که از این شرکت سیگنال بگیریم.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان عنوان کرد: مسئله پخش نشدن بازی‌ها را از طریق فدراسیون جهانی پیگیری می‌کنم.

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان شب گذشته موفق شد با غلبه بر تیم قدرتمند ایتالیا در فینال رقابت‌های قهرمانی جهان به مدال طلای این بازی‌ها برسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: معاون وزیر ورزش والیبال داورزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران

دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا از پنجم اردیبهشت به میزبانی امارات آغاز شده و در دومین روز خود در حال پیگیری است.

تیم دوومیدانی ایران که با ۹ ورزشکار عازم این رقابت‌ها شده است، در دومین روز این مسابقات موفق شد به دومین مدال خود دست پیدا کند.

مهدی هفت‌چشمه در رقابت ماده پرتاب چکش با ثبت حد نصاب ۶۶.۶۴ متر در جایگاه دوم ایستاد و به مدال نقره دست پیدا کرد.

علی سروری دیگر نماینده ایران در این ماده نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از مدال کوتاه ماند.

پیش از این نازنین فاطمه عیدیان در ماده دوی ۴۰۰ متر مانع اولین مدال طلای تیم ایران در این مسابقات و همچنین اولین مدال طلا دختران دوومیدانی ایران در قهرمانی جوانان آسیا را به دست آورد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • بازدید معاون وزیر ورزش از اردوی ملی‌پوشان جوجیتسو
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ