Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۶ مرداد ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری سارق منزل در آستانه‌اشرفیه

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه از دستگیری سارق منزل با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عیسی روشن‌قلب، فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات نامحسوس و بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده، یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه با هماهنگی مقام قضایی متهم در منزلش واقع در آستانه‌اشرفیه دستگیر شد، بیان داشت: متهم در بررسی فنی پلیس به ۹ فقره سرقت منزل در شهرستان آستانه‌اشرفیه اعتراف کرد.

سرهنگ روشن‌قلب تصریح کرد: سارق ۲۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست با جدی گرفتن هشدار‌های پلیس و رعایت اصول و مقررات پیشگیری از سرقت، منزل خود را به قفل و بست‌های مطمئن و محکم تجهیز کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ طلاع دهند.

کشف ۳ کیلوگرم هروئین در رودبار

۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین از یک دستگاه اتوبوس مسافربری در شهرستان رودبار خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار در ایستگاه عوارضی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مسیر جنوب به شمال در حال عبور بود، مشکوک شده و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از ساک یکی از مسافران این اتوبوس ۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی رودبار بیان داشت: در این راستا متهم ۳۴ ساله دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ فیضی با اشاره به اینکه اعتیاد زیبایی‌های زندگی را به یغما می‌برد، تصریح کرد: سر منشاء بسیاری از آشفتگی‌ها و از هم گسیختگی‌های اجتماعی همچون طلاق، انحرافات اخلاقی و نزاع‌های خانوادگی اعتیاد است.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۳۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس