Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، ترک زاده بخشدار گلزار شهرستان بردسیر گفت: ۳۱ مرداد و ۱ شهریورماه ششمین جشنواره سیب و گلابی در گلزار برگزار می‌شود که برنامه‌های فرهنگی و هنری، ورزشی و گردشگری از مهمترین اهداف این دوره از جشنواره است.

وی افزود: صعود به کوه هزار از سمت روستای اردیگان در طی برگزاری ششمین جشنواره سیب و گلابی گلزار از دیگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجف پور فرماندار شهرستان بردسیر نیز با بیان کیفیت بسیار بالا برگزاری جشنواره سیب و گلابی گلزار در پنجمین دوره گفت: ششمین جشنواره سیب و گلابی گلزار همچون سال گذشته و با برنامه‌های مطلوب‌تر برگزار خواهد شد و ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان جهت برگزاری بهتر این جشنواره هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام/ی

برگزاری جشنواره سیب و گلابی کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۳۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد

برای سی و ششمین سال پیاپی یادواره ۲۵ شهید روستای ارکان در مسجد جامع روستا و به همت خانواده شهدا و مردم شهیدپرور روستا برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079890 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ثبت روز «روز گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم ملی
  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • اختتامیه دومین جشنواره نوجوان و جوان برتر ساوجبلاغ برگزار می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • سی‌و ششمین یادواره شهدای ارکان برگزار شد
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد