Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@17:17:47 GMT

موفقیت دو گیلانی در کلاس ارتقای داوری کاراته آسیا

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۴۰۵۳

موفقیت دو گیلانی در کلاس ارتقای داوری کاراته آسیا

سرپرست هیات کاراته استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ابراهیم دلسوزی و مزدا صوفی دو داور شایسته و با سابقه کاراته استان گیلان با موفقیت  کلاس ارتقای داوری آسیا را به اتمام رساندند.

آریامن قویدل افزود: همزمان با برگزاری شانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا در ازبسکتان ، کلاس ارتقای داوری نیز با حضور داوران کشورهای مختلف آسیایی و همچنین داوران ایرانی با حضور این  دو داور  از گیلان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس ، این آزمون ارتقای داوری در دو بخش کاتا (فرم) و کومیته (مبارزه) برگزار شد که ابراهیم دلسوزی و مزدا صوفی دو داور گیلانی حاضر در این آزمون، با موفقیت هر دو بخش را پشت سر گذاشتند.

وی بیان کرد: ابراهیم دلسوزی داور شایست کاراته گیلان و کشور در پایان این آزمون موفق شد درجه داوری JA را در بخش کاتا و درجه داوری RA  را در بخش کومیته کسب کند و یکی از موفق ترین داوران ایرانی حاضر در این آزمون باشد.

قویدل اضافه کرد: همچنین مزدا صوفی دیگر داور کاراته با سابقه استان گیلان در پایان این آزمون موفق شد درجه داوری JA  را در بخش کاتا و هم در بخش کومیته کسب کند تا هر دو داور گیلانی حاضر در آزمون ارتقای داوری کاراته آسیا، این دوره را با موفقیت به پایان برسانند.

 شانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا طی هفته گذشته به مدت سه روز با حضور ۳۴۰ کاراته کار از ۳۳ کشور در تاشکند ازبکستان برگزار شد . تیم کاراته ایران با کسب پنج مدال طلا، دو مدال نقره و سه مدال برنز پس از ژاپن عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان گیلان ایران ژاپن مدال طلا قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۴۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گفت‌وگو با داور فوتبال که مورد ضرب و شتم قرار گرفت + فیلم
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد