Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، مسعود نصرتی در این زمینه گفت: به موجب تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از ظرفیت طرفین تفاهم نامه و با مشارکت شهرداریها در شهرهای فاقد سالن سینما، پردیس سینمایی امید ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در احداث پردیس های سینمایی امید، سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کار صدور مجوز و ارائه مشاوره های فنی، تهیه نقشه و طراحی سازه و پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان به صورت کمک بلاعوض را بر عهده دارد، گفت: به منظور سرعت گرفتن اجرای این پروژه، سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به شهرداریهای شهرهای فاقد سینما که در احداث پردیس سینمایی امید مشارکت دارند تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان، با پیشرفت فیزیکی پروژه، بصورت کمک بلاعوض پرداخت می کند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف احداث این پردیس ها، ارتقای شاخص های فرهنگی و عمومی سازی دسترسی شهروندان به تولیدات فرهنگی می باشد، گفت: مقرر است طی سال جاری در20 شهر پردیس سینمایی امید ساخته شود و تاکنون در 11 شهر این پروژه با اعلام آمادگی شهرداری ها آغاز شده است.

نصرتی افزود: ساخت پردیس سینمایی امید در شهر ایلام با چهار سالن و 400 صندلی و در شهر اندیمشک در استان خوزستان در با سه سالن و 410 صندلی پس از طی مراحل مربوطه شامل اعلام آمادگی شهرداری، انعقاد تفاهم نامه برای تحویل فازهای مختلف نقشه و انتخاب پیمان کار در مرحله آغاز عملیات اجرای پروژه قرار دارد.

وی ادامه داد: ساخت پردیس سینمایی امید در شهرهای گناوه در استان بوشهر شامل سه سالن با 360 صندلی، ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان شامل سه سالن با 373 صندلی، بانه در استان کردستان شامل سه سالن با 265 صندلی و منطقه آزاد ماکو در استان آذربایجان غربی شامل سه سالن با 365 صندلی پس از اعلام آمادگی شهرداری ها در مرحله تحویل نقشه فاز دو قرار دارد.

نصرتی همچنین اعلام کرد: ساخت پردیس سینمایی امید شامل سه سالن در شهرهای میناب در استان هرمزگان، تربت حیدریه در استان خراسان رضوی و  طبس در استان خراسان جنوبی در مرحله انعقاد قرارداد تهیه نقشه قرار دارد.

وی همچنین از اعلام آمادگی شهرداریهای خلخال در استان اردبیل و بم در استان کرمان برای مشارکت در ساخت پردیس سینمایی امید خبر داد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد استفاده از ظرفیت فرهنگ و ارشاد اسلامی شاخص شهرداری استان خوزستان استان بوشهر استان سیستان و بلوچستان استان کردستان آذربایجان غربی استان خراسان رضوی استان خراسان استان اردبیل استان کرمان شورای شهر شهرداری پردیس سینمایی امید مسعود نصرتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است

مدیر منطقه ۵ شهرداری با بیان اینکه مساحت پروژه باغ مشاهیر ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت، گفت: قرار است با این پروژه، ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رسول میرباقری بعد از ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در حاشیه بازدید از پروژه باغ مشاهیر اظهار کرد: خدا را شاکریم که این پروژه به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم این دوره مدیریت شهری آغاز شد و امید است شاهد یکی‌از اماکن‌تفریحی شهر باشیم.

وی ادامه داد: این پروژه با همت سازمان عمران شهرداری منطقه ۵ با قوت آغاز شده و امید است با قوت پروژه را پیش ببرد.

حسین کارگر مدیر منطقه ۵ شهرداری نیز عنوان کرد: مساحت این زمین ۲۲ هکتار است که با همت اعضای شورا و شهردار پیش رفت و عملیات آغاز شد و قرار است ابر پروژه شهری برای مردم رقم بخورد.

وی اظهار کرد: امید است در مدت زمانی کوتاه پروژه را به ثمر برسانیم.

کد خبر 750122

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • شاهکار جدید در پارک لاله؛ برنامه جدید شهرداری در بوستان‌ مملو از درخت | تصویر
  • باغ مشاهیر ابر پروژه‌ای برای تمام مردم شهر است
  • جزئیات پروژه چهارباغ/ فاز نخست تیرماه افتتاح می‌شود
  • آمادگی دانشگاه کاشان برای پذیرش دانشجویان تعلیق شده آمریکا و اروپا
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر