Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی لیورپول می‌گوید بخیل نیست ولی قدرت اقتصادی چهار باشگاه در دنیا، به سایرین می‌چربد. 

طرفداری- یورگن کلوپ به ترکیبش اعتماد دارد و نگران هزینه‌های هنگفت رقبا در بازار نقل و انتقالات نیست.

به گزارش سایت گل، لیورپول پس از خریدهایی بزرگ در سال گذشته، در بازار تابستانی امسال تحرکات کمی داشته است. اما سیاست آن‌ها همان طور که قبلا اشاره شد، حفظ بازیکنان مهم تیم بوده است که تا کنون در آن موفق بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم به تازگی در مصاحبه‌ای اظهار داشت:

امسال آخر راه لیورپول نیست. سال آینده هم یک پنجره نقل و انتقالاتی خواهد داشت. این تیم واقعا خوب است و ما سرمایه گذاری زیادی روی آن انجام داده‌ایم. حالا باید با آن‌ها کار کنیم. نمی‌توانم چیزی در مورد سایر تیم‌ها بگویم و نمی‌دانم چرا دست به فلان کار می‌زنند. ما باید قبوض‌مان را پرداخت کنیم. متأسفم؛ همه ما باید قبوض‌مان را پرداخت کنیم. ما روی این تیم سرمایه گذاری کرده‌ایم ولی حالا این طور به نظر می‌رسد که هزینه‌ای انجام نداده‌ایم. ولی ما در آن سرزمین رویایی نیستیم که در آن هر چیزی اراده کنید، به دست خواهید آورد. نمی‌توان آن کار را دائما انجام داد. به نظر چهار باشگاه در دنیا می‌توانند دائما بر این اساس پیش بروند: رئال مادرید، بارسلونا، سیتی و پاری سن ژرمن. آن‌ها هر نیازی داشته باشند را برآورده می‌کنند. نمی‌توان شرایط را مقایسه کرد. به هر حال وضعیت از این قرار است.

سرمربی آلمانی قرمزها ادامه داد:

این یک انتفاد نیست. می‌دانم برداشت مردم چگونه خواهد بود؛ این که من حسود هستم و از این چیزها. من به هیچ وجه حسادت نمی‌ورزم. هیچ ضمانتی وجود ندارد که چون پنج خرید جدید داشته‌ایم، پس روی زمینی برفی، با لسترسیتی مساوی نخواهیم کرد. هیچ ضمانتی در کار نیست. بازی‌های متوسطی در کار خواهد بود ولی این به آن معنی نیست که ما به بازیکنان متفاوتی نیاز داریم. این یعنی فقط به تیمی نیاز داریم که در آن روز آماده باشد. این چیزی است که باید از آن اطمینان حاصل کنیم. 

کلوپ امضای قرارداد بلند مدتی جدید با دیووک اوریگی را مثل یک خرید تازه می‌داند. این مهاجم بلژیکی به خصوص در نیمه دوم فصل گذشته گل‌های حساسی زد و تیمش را به قهرمانی در لیگ قهرمانان رساند. در نهایت کلوپ به این نتیجه رسیده که اوریگی از مصدومیت بد خود در سال ۲۰۱۶ عبور کرده است و می‌تواند عنصری مفید برای تیمش باشد.

دیووک در هفته‌های پایانی فصل گذشته قدم‌های سرنوشت‌سازی برداشت و لایق (تمدید قرارداد) بود. نه فقط به خاطر تمریناتش، این طور به نظر می‌رسد که انگار مصدومیت از او دست برداشته است. از زمان پیش آمدن آن مصدومیت، جسته و گریخته چشمه‌هایی به نمایش می‌گذاشت ولی بعدا در تمرینات می‌شد دید که دیووک برگشته است. این همان دیووک اوریگی‌ای است که کل دنیا او را می‌خواستند. اگر آن زمان پس از بازی خارج از خانه مقابل دورتموند از باشگاه‌ها می‌پرسیدید: «آیا دیووک اوریگی را می‌خواهید؟» باشگاه‌های زیادی پیش قدم می‌شدند. حالا شرایط همین طور است. باید به او کمک کنیم. کاملا حالش خوب است و قرارداد جدیدی امضا کرده است. یک خرید خوب!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد

به گزارش ورزش سه، در هفته‌های اخیر اخبار مختلفی پیرامون جدایی ستاره‌های لیورپول، به خصوص محمد صلاح، منتشر می‌شد، اما گزارش‌های مطبوعات انگلیسی حاکی از آن است که این بازیکن صحبتی درباره ترک این باشگاه نکرده است.

به گفته گریم بیلی، روزنامه نگار انگلیسی، واتارو اندو، ستاره ژاپنی، اولین بازیکنی است که در تابستان 2024 لیورپول را ترک می‌کند. او توضیح داد: اندو به احتمال زیاد به لیگ آلمان بازخواهد گشت، اما نام باشگاهی که او به آن منتقل خواهد شد، هنوز مشخص نشده است.

اندو در تابستان گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو از اشتوتگارت آلمان به لیورپول پیوست و حالا در شرایطی درباره جدایی او صحبت می‌شود که روزنامه تلگراف تاکید دارد مدیران لیورپول به دنبال حفظ ساختار اصلی این تیم هستند و در تابستان آینده نیز حضور قدرتمندی در نقل و انتقالات خواهند داشت.

لازم به ذکر است که یورگن کلوپ، سرمربی فعلی‌ لیورپول، پس از پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و بر اساس گزارش های مختلف، آرنه اسلات هلندی به عنوان جانشین وی منصوب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • می‌ترسم لیورپول با اسلوت مثل یونایتد شود!
  • گرام سونس: محمد صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که به عمرم دیده‌ام
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • افشاگری از درگیری جنجالی صلاح و کلوپ؛ دلت می‌خواد برگردی روی نیمکت؟
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • آیا ایده فروش محمد صلاح توسط لیورپول منطقی است؟