Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:56:37 GMT

توزیع کتاب دانش آموزان لرستانی آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۴۷۰۰

توزیع کتاب دانش آموزان لرستانی آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، با اشاره به توزیع کتاب دانش آموزان در بین شهرستان ها، بخش ها و مناطق، گفت: از نیمه شهریور کار تحویل کتاب به دانش آموزان آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رضا زینی وند مقدم»، امروز(یکشنبه 6 مرداد) درجمع خبرنگاران، افزود: کتاب درسی دانش آموزان در بین مراکز آموزش پرورش در شهرستان ها و مناطق مختلف استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان، اظهار داشت: تاکنون  کتب درسی رشته های نظری و فنی و کار و دانش و دوره ابتدایی به ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ارسال شده است.

 

وی بیان کرد: کتب متوسطه اول از نیمه اول شهریورماه از طریق کتابفروشی های استان توزیع می‌شود.

 

زینی وند مقدم، تصریح کرد: کتب درسی دوره‌های ابتدایی و متوسطه دوم نظری هم از ۵ شهریورماه سال جاری برای مراکز آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق ارسال خواهد شد.

 

وی ادامه داد: همچنین کتب متوسط دوم شاخه فنی و حرفه ای و کار و دانش و استعدادهای درخشان هم از ۲۰ شهریورماه به مدارس استان ارسال می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، در ادامه با اشاره به تمهیدات به عمل آمده برای آغاز سال تحصیلی، گفت: براساس برنامه ریزی به عمل آمده همزمان با سراسر کشور سال تحصیلی در مدارس و آموزشگاه های استان لرستان آغاز خواهد شد.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستان یزد خطبه های نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد آیت الله جعفری روزنامه هرمزگان توزیع کتاب آغاز سال تحصیلی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مولوی گفت: در سال تحصیلی جدید پیش بینی می‌شود بیش از دو میلیون کتاب توزیع شود که توزیع مطلوب آن در گروی همکاری والدین و مدیران مدارس است.
او افزود: البته ۹۰ درصد ثبت نام به موقع انجام می‌شود ولی همان ۱۰ درصد نیز باید به موقع ثبت نام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی برای این پایه‌ها آغاز شد | دانش آموزان به این سایت مراجعه کنند