Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی نساجی از عدم صداقت فدراسیون فوتبال درخصوص زمان شروع لیگ برتر گلایه کرد.

طرفداری- رضا مهاجری در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال نساجی و همچنین برنامه‌های این تیم تا شروع مسابقات صحبت‌هایی را انجام داد.

مصاحبه مهاجری را با فارس می‌خوانید:

ابتدا از شرایط نساجی صحبت کنید.

خدا را شکر وضعیت تا این لحظه خوب است، به رغم تمام مشکلاتی که داشته‌ایم، شاید حتی خوشبین‌ترین افراد هم فکر نمی‌کردند که ما به اینجا برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانم که بحث مالکیت در باشگاه ما وجود داشت و آقایان صنیعی‌فر و حدادیان برای تیم ما زحمت‌های زیادی کشیده‌اند و در همان زمان هم قرار بود آقای اژدری مالکیت باشگاه را برعهده بگیرد که همه این مسائل دست به دست هم داد تا ما زمان را از دست بدهیم. البته من سال گذشته این تجربه را در تراکتورسازی داشتم، اما اگر تراکتورسازی چیزی هم نداشت، ولی مالکش مشخص بود. اما در اینجا نه مالک مشخص بود و نه اینکه بازیکنان قراردادی با باشگاه امضا کرده‌اند. 

یعنی بازیکنان هنوز با باشگاه قرارداد نبسته‌اند؟

همین‌طور است. قراردادها فقط توسط طرف دوم یعنی بازیکنان امضا شده چون مالکیت باشگاه مشخص نبود و کسی حق امضا نداشت، به همین دلیل باید از بازیکنان تیمم تشکر کنم. می‌دانید در قائم‌شهر مردم از تیم‌شان انتظار دارند و به همین دلیل هم سعی کردیم ذهنیت بازیکنان را به سمت و سویی ببریم که آنها تمام تمرکزشان روی آماده‌سازی باشد. حالا هم فکر می‌کنم طی چند روز آینده مشکلات حل شود، البته آقای اژدری با وجود اینکه هنوز مالکیت او قطعی نشده، اما توانست هزینه‌ها را قبول کند و حالا هم امیدوارم راهمان را به خوبی پیش ببریم. جا دارد از بازیکنان نساجی هم تشکر کنم که قراردادهای بهتر و پیشنهادات بهتری داشتند، ولی به عشق مردم و احترام به ما جایی نرفتند. 

 از اردوی کُردان تیم‌تان راضی هستید؟

بعد از اردوی کردان، از نظر مالکیت شرایطی به وجود آمد که تیم ما دچار افت روحی شد. خدا را شکر ظرف دیروز و امروز از آنها راضی بودم. در دیدار دوستانه روز گذشته هم خوب کار کردند، بازی‌های تدارکاتی هم جنبه آزمون و خطا دارد که امیدوارم درنهایت منجر به موفقیت تیم ما شود. من امیدوار هستم نساجی به جایگاه خوبی برسد تا بتوانیم از اعتبارات تیم و شهرمان دفاع کنیم. 

پرونده نقل و انتقالات شما بسته شده است؟

فکر می‌کنم ما یک بازیکن دیگر نیاز داریم و اگر یک بازیکنی که مدنظرمان است را جذب کنیم، دیگر به بازیکن نیاز نخواهیم داشت. خوشبختانه در هر پست دو بازیکن آماده داریم که ان‌شاءالله امسال به ما کمک خواهند کرد. 

این تأخیر در برگزاری مسابقات لیگ برنامه‌های شما را به هم نریخته‌ است؟

من قبلا در این مورد صحبت کردم، ولی این برای فوتبال ما زشت است که ندانیم بازی‌ها کی برگزار می‌شود. شاید تیم‌هایی که کارشان را دیر آغاز کرده‌اند نیاز به این زمان داشته باشند، ولی به نظر من تیمی که نظم و انضباط و دیسیپلین داشته است قطعا ضرر خواهد کرد. من سایپا را مثال می‌زنم که به موقع کارش را شروع کرد و شاید الان به 80 درصد آمادگی رسیده باشد، اما قطعا در شروع مسابقات به مشکل خواهد خورد. بارها گفته‌ام، بلیت الکترونیکی، دوربین مداربسته، شماره‌گذاری صندلی‌ها و... حدود بیست سال است که در فوتبال ما وجود ندارد، اما ما چشمان را بسته بودیم. چگونه این کمبودها امسال به چشم آمده است؟ یعنی واقعا باید همین امسال صفر تا صد کار را باید درست کنیم؟ من معتقدم فدراسیون باید به هر باشگاه فرصت یک تا دو ساله بدهد که اگر در این فرصت استادیوم‌هایش را درست نکرد، سال بعد تیم او را کنار بگذارند. سؤال من این است چرا آقای صفایی فراهانی لیگ را با چهارده یا شانزده تیم برگزار کرد؟ او می‌دانست که برخی باشگاه‌ها زیرساخت ندارند. سالی که با سیاه‌جامگان به لیگ برتر آمدیم، جلسه‌ای در کمیته المپیک برگزار شد که اتفاقا من در آنجا گفتم با وجود اینکه باید خوشحال باشم که تیم‌ام به لیگ برتر صعود کرده، اما ناراحتم چون ما زیرساخت نداریم. بعد هم دیدید که تیم‌های لیگ ما افزایش پیدا کرد و به هجده تیم رسید. وقتی تیمی شرایط ندارد خواهشا آنها را به مسابقات نیاورید. من همین الان که با شما صحبت می‌کنم، در نساجی هستم و مردم هم از ما حمایت می‌کنند، اما مگر نساجی فقط امسال است که در لیگ حاضر است؟ این تیم 60 سال قدمت دارد، اما چرا باید به یکباره باشگاه را تحت فشار بگذارید که تمام الزامات را باید در عرض بیست روز اجرا کنید؟ مگر می‌شود کسی که بیست کیلو اضافه وزن دارد را یک هفته‌ای به وزن ایده‌آل رساند؟ این کار شدنی نیست و من معتقد هستم اشکال در جای دیگری است. انتظار من این است که فدراسیون روراست باشد و صادقانه به مردم بگوید که مشکل کجا است. بلیت الکترونیکی و امکانات دیگر خوب است و آرزوی ما محسوب می‌شود، ولی اینکه بگوییم لیگ را به خاطر اینها شروع نمی‌کنیم درست نیست. من یادم است که بدترین از این هم لیگ برگزار شده و ما همه مشکلات را به فدراسیون منتقل کردیم، اما آنها جلوی ما ایستادند و گفتند مشکلات درست می‌شود، حالا چطور شده که یکباره می‌خواهند مشکلات را حل کنند جای تعجب دارد. من امیدوارم آقای تاج صادقانه به مردم بگوید که آیا واقعا می‌خواهد لیگ را برگزار کند یا خیر. 

البته شنیده می‌شود که مسابقات قرار است از روز 26 مرداد آغاز شود.

 

من هم این موضوع را شنیده‌ام، ابتدا گفتند 10 و سپس شایعه 15 به راه افتاد و دوباره به 20 می‌کشد و درنهایت در همان تاریخ 26 مرداد لیگ را برگزار می‌کنند. 

 این روزها مردم قائم‌شهر شبانه‌روز کار می‌کنند که صندلی‌ها را روی سکوهای ورزشگاه وطنی بچسبانند. مردم قائم‌شهر دیوانه‌وار این تیم را دوست دارند و سال گذشته هم جزو تیم‌هایی بودند که حتی کوچکترین فحاشی در ورزشگاه وطنی انجام ندادند. 

اتفاقا من در همین مورد انتقاد دارم. فدراسیون درست در جایی که انضباطی است همیشه نیمه خالی لیوان را دیده است. همه جا تشویق و تنبیه وجود دارد، این همه جریمه‌های ده میلیونی کرده‌اید، ولی چرا یکبار به باشگاه نساجی به خاطر رفتار تماشاگرانش پاداش ندادید؟ مردم قائم‌شهر عاشق تیم‌شان هستند و همه می‌دانند که این شهر یک شهر کارگری محسوب می‌شود. آنها هیچ دلخوشی جز فوتبال ندارند و من شنیده‌ام که حتی یک سینما هم در این شهر وجود ندارد. وقتی آنها به لحاظ فرهنگی این همه در مضیقه هستند، ما حق نداریم عشق را از آنها بگیریم. قبلا هم گفته‌ام ساختن کمپ حتی اجرش کمتر از ساخت مسجد و مدرسه نیست. اگر ما اعتقاد داریم مردم‌محور هستیم، باید به اعتقادات مردم هم ارزش بگذاریم. چرا قائم‌شهر نباید دو زمین خوب داشته باشد که ما مجبور شویم در تهران سرمایه‌گذاری کنیم. امکانات قائم شهر واقعا در حد تیم لیگ دو هم نیست، آنها نه استادیوم خوبی دارند و نه کمپ خوبی. ما سه روز در قائم شهر حضور داشتیم و هر سه روز در زمین‌های مختلف تمرین می‌کردیم. برایم عجیب بود که ورزشگاه‌ها نه رختکن داشتند و نه دوش. مگر می‌شود که بازیکن تیم من کنار زمین با شلنگ آب دوش بگیرد؟ این اتفاقات در حالی رخ داد که 500 تماشاگر هم در کنار زمین نشسته بودند. منِ مربی شاید بخواهم یک روز سر بازیکنم داد بزنم، ولی وقتی تماشاگر در آنجا حضور دارد و امکانات هم نیست، نمی‌توانم برنامه‌های خودم را پیدا کنم، چون اگر دادی سر بازیکن بزنم، شخصیت او را خُرد کرده‌ام. متأسفانه به رغم اینکه دوست داشتم تیم‌ام در قائم‌شهر تمرین کند، اما شرایط را برای ما مهیا نکردند. دوست دارم از لحاظ سخت‌افزاری حداقل یک شرایط خوب داشته باشیم، چون مازندران استانی ثروتمند است و هم نیروی انسانی خوبی دارد و هم توریست‌های زیادی به آنجا می‌روند. اما مسئولان ارزشی برای خواسته‌های مردم در قائم‌شهر قائل نیستند. البته آقای حسین‌زادگان استاندار مازندران زحمات زیادی کشیده، ولی ما انتظار داریم همه دست به دست هم دهند تا در یک پروسه دو ساله امکانات شهر قائم شهر و باشگاه نساجی را ارتقا بدهند. 

برنامه آینده شما تا شروع مسابقات چیست؟

احتمالا فردا یک دیدار دوستانه با گلگهر سیرجان داریم و بعد از آن تمرینات را یکی دو روز تعطیل می‌‌کنیم. ما برنامه‌ریزی خوبی تا شروع لیگ داشتیم که متأسفانه به هم خورد. البته یک برنامه‌ریزی هم برای گرجستان صورت گرفت که فکر می‌کنم در حد حرف بود و زیاد عملیاتی نشد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۴۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید