Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@04:16:35 GMT

ایثارگران کارآفرین منشأ خیر و برکت هستند

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۵۵۴۴

ایثارگران کارآفرین منشأ خیر و برکت هستند

به گزارشخبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحمان اصلی زاده ،شناسایی و معرفی ایثارگران کارآفرین و انتقال تجربیات این آن ها به دیگ افراد را از برنامه‌های بنیاد شهیدوامورایثارگران استان بیان کرد و افزود: اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد استان، با توجه به محدودیت استخدام در دستگاه‌های دولتی سعی دارد از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن بهره‌برداری نموده و زمینه اشتغال پایدار را فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ​با قدردانی از مناعت طبع، کارهای خیر و عام‌المنفعه این آزاده و جانباز سرافراز و همسر محترمشان، همت والای این ایثارگر را که با کمترین مساعدت‌های بنیاد به سرانجام رسانده است، ستود و اظهارداشت: تلاش‌ها و زحمات خانواده آقای ابطحی نیا در عرصه تولید و کشاورزی در سطح منطقه کم‌نظیر و علاوه بر این وی به‌عنوان کشاورز نمونه از طریق جهاد کشاورزی مورد تشویق قرارگرفته و دستگاه کشت خودکار، اهدا شده است.

آزاده و جانباز برج علی ابطحی نیاز متولد 1331 دارای همسر و دو فرزند در پاییز 1362 از روستای مایان سفلی تبریز ، کشاورزی را رها و به جبهه‌های حق علیه باطل عزیمت و در 5 اسفند 1362 در جزیره مجنون ، عملیات خیبر به جهت اصابت چندین تیر مستقیم از ناحیه کتف و پای راست مصدوم و به جهت ضربه به سر و تخلیه چشم‌چپ به اسارت نیروهای بعث عراق درآمده است.

ابطحی نیا بعد از بازنشستگی، فعالیت‌های کشاورزی و دامداری خود را گسترش داد و اکنون با نظارت بر مدیریت گاوداری نیمه‌صنعتی و پرورش 90گاومیش ، 150گوسفند و کشاورزی ، اسباب اشتغال فرزندان را فراهم و بصورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت است .

این آزاده کارآفرین و فعال که به‌اتفاق همسر و 4 فرزند درزمینهٔ کشاورزی و دام‌پروری فعالیت می‌نماید دارای 11 نوه و دو پسر بزرگش با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق و مدیریت ، به‌اتفاق همسر و فرزندان کمک‌حال وی می‌باشند.

تولید گوشت گاومیش و گوسفند و فرآورده‌های لبنی، کشت گندم، جو، کلزا و یونجه و باغداری از دیگر فعالیت‌های این کارآفرین در منطقه مایان تبریز است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۵۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام

امین دوست محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ایلام در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، گفت: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

دوست محمدی اضافه کرد: واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام است.

محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز ، گفت: ۱۰۰ درصد مصوبات دور اول سفر ریاست محترم جمهوری در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی بیان کرد: کار‌های زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که این مهم نیازمند حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات است.

وی تصریح کرد: زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است، همچنین برای تمامی املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • موانع تامین مسکن ایثارگران در شهر جدید سهند بررسی شد
  • «چرم دوزی» اشتغال کهن برای نسل نو
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان