Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره قهرمانی تیم والیبال جوانان در رقابت‌های جهانی گفت: با توجه به حضور ۳-۴ دوره ام در رقابت های قهرمانی جهان به خوبی می دانم که جوانان ایران کار بزرگی انجام دادند. عنوان قهرمانی جهان در رده جوانان به سادگی به دست نمی‌آید. والیبالیست های جوان ایران کار بزرگی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز عطایی سرمربی تیم و فدراسیون می دانند چه کاربزرگی انجام داده اند. آنها دل مردم را شاد کردند و امیدوارم بازیکنان جوان به حال خود رها نشوند.

توجه به چشم سرمایه بهترین پاداش است
کارشناس والیبال با تاکید بر اینکه در گذشته نگرانی‌هایی درباره پشتوانه تیم ملی بزرگسال وجود داشت گفت: نگران جایگزین سعید معروف و موسوی بودیم اما حالا با قهرمانی جوانان در جهان دیگر جای نگرانی نیست. بهترین پاداش برای این تیم این است که مورد توجه قرار بگیرند و به آنها به چشم سرمایه نگاه شود.

قهرمانی در جهان سنت شکنی بود
وی در پاسخ به این سوال که قهرمانی تیم پیش از آغاز مسابقات قابل پیش بینی بود یا خیر؟ گفت: کسب نتیجه در هیچ تورنمنتی را نمی توان پیش بینی کرد اما با توجه به بضاعتی که در تیم وجود داشت و اینکه حدود ۶ بازیکن سابقه بازی در تیم بزرگسال را داشتند حضور در جمع چهار تیم شدنی بود. اینکه تیم موفق شد در فینال بازی های حضور پیدا کند و قهرمان شود سنت شکنی بود.

با اتحاد و همبستگی می توان کارهای بزرگی  کرد
کارخانه افزود: حالا نوبت تیم بزرگسالان است تا بتوانیم عنوان قهرمان جهان را کسب و ثابت کنیم والیبال از بهترین تیم های توپی و گروهی در ایران است. به این باور رسیده‌ایم که در رده های سنی والیبال کارهای بزرگ انجام دهیم. مربیان تجربه و آگاهی لازم را دارند، شرایط سخت افزاری در فدراسیون مهیا است. ما راه را پیدا کرده‌ایم. فدراسیون نشان داده با خرد جمعی، اتحاد جمعی و همبستگی می توان کارهای بزرگی کرد.

مربیان ایرانی باید مورد توجه قرار بگیرند
کارخانه که در سال ۲۰۰۷ هدایت تیم جوانان را در رقابت‌های قهرمانی جهان بر عهده داشت و برای نخستین بار عنوان سومی برای ایران به دست آمد در پاسخ به این سوال که آیا از پتانسیل مربیان ایرانی به خوبی استفاده می شود؟ گفت: تمام قهرمانی‌ ها و اولین های والیبال در رده سنی نوجوانان و جوانان در سطح آسیا و جهان توسط مربیان ایرانی به دست آمده است. مربیان ایرانی باید بیش تر مورد توجه قرار بگیرند. به شرط حمایت و باور مربیان ایرانی نتایج خوبی به دست خواهد آمد.

وظیفه سنگینی بر دوش عطایی است
وی در ادامه تاکید کرد: مربیان رده های نوجوانان و جوانان باید بدون تغییر به کار خود ادامه دهند. قطعا وظیفه سنگینی بر دوش بهروز عطایی است. دو سال دیگر مسابقات قهرمانی جهان برگزار می شود و از امروز باید به فکر آینده باشیم. تا به امروز ۹۰ درصد کار خوب پیش رفته است. امیدوارم به صد درصد برسیم و بدون نگران و دغدغه به راه ادامه دهیم. زمان یکه قهرمان جهان می شویم کشورهای دیگر نگران می شوند. امیدوارم آینده از آن والیبال باشد.

آسیب شناسی کنیم
کارشناس والیبال درباره شرایط تیم ملی در مرحله نخست رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ گفت: سطح رقابت‌های انتخابی المپیک از مسابقات لیگ ملت‌ها به مراتب بالاتر است، تیم ها با ترکیب کامل، با تمام قوا و بدون ریسک وارد مسابقات خواهند شد. باید حواسمان جمع باشد، با جدیت تمرینات را پشت سر بگذاریم و سطح مهارتی را افزایش دهیم. نقاط قوت و ضعف شناسایی و آسیب شنایی صورت گیرد.

والیبال دلسوز و عاشق می‌خواهد
کارخانه در پاسخ به این سوال که از فردا ثبت نام کاندیداهای والیبال آغاز می شود، زمزمه های حضور داورزنی نیز وجود دارد نظر شما چیست؟ گفت: به عنوان عضوی از خانواده والیبال نظرم این است فردی باید در انتخابات حاضر شود که دلسوزانه و عاشقانه والیبال را حمایت کند. والیبال به فردی نیاز دارد تا این رشته را به جلو هل دهد، انرژی و تجربه کافی داشته باشد و از تجربیات و دانشش برای پیشرفت والیبال استفاده کند.

برنامه بلند مدت نیاز والیبال است
وی تاکید کرد: فرقی نمی کند چه کسی باشد. فقط والیبال به فردی نیاز دارد که روز به روز همدلی و همبستگی را در این رشته بیش تر کند. آفت والیبال عدم همبستگی، عدم حس دلسوزی و عدم خرد جمعی است. باخرد جمعی به موفقیت خواهیم رسید. دیگر زمان برنامه های مقطعی نیست در حال حاضر نیاز به برنامه های میان مدت و بلند مدت داریم چرا که والیبال راه خود را پیدا کرده است و برای ادامه موفقیت ها به برنامه بلند مدت نیاز داریم.

کد خبر 4678210 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کارخانه تیم ملی والیبال ایران والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۵۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن بیگدلی صبح سه‌شنبه در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه برگزار شد، سپاه را مجموعه‌ای که بر پایه اعتقاد و دین بنا نهاده شده است، عنوان کرد و افزود: بی‌تردی همین ویژگی‌ها و ساختارها باعث شده است تا این مجموعه در همه عرصه‌ها با قدرت وارد میدان شود.

وی با یادآوری اینکه در مجموعه‌ای چون سپاه پاسداران که با مولفه‌های قدرت‌آفرین شکل گرفته، افرادی چون سردار سلیمانی و شهید حججی تربیت یافته‌اند، تصریح کرد: بی‌تردید هر آنچه که بر پایه دین، اعتقاد و عقیده بنا نهاده شده باشد، در همه عرصه‌ها با قدرت وارد شده و انسان‌های ارزشمندی را با معیارهای والای انسانی تربیت خواهد کرد.

این مسوول یکی از نمادهای بارز این قدرت‌مندی را وجود تشکل مردمی بسیج عنوان کرد و یادآور شد: بسیج نماد واقعی یک تفکر و فرهنگ است که بر پایه عقیده بنا نهاده شده و هر جا ورود پیدا کرده، خدمات خود را بدون هیچ چشم‌داشتی انجام داده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه، به برخی از وظایف ذاتی حوزه نمایندگی در سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: حمایت و کمک با سایر مجموعه‌ها، ترویج معارف انقلابی و دینی و نیز تعمیق بصیرت و معرفت از جمله وظایف این حوزه به شمار می‌رود.

بیگدلی با اشاره به اینکه این حوزه در سال گذشته با کمک و همکاری هادیان سیاسی، روشنگران و روحانیون اقدام به برگزاری بیش از ۲۳ هزار جلسه بصیرتی کرده است، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که بتوانیم پرچمی را که امروز در دستان ما قرار دارد را به دست صاحب اصلی آن حضرت حجت (عج) برسانیم.

کد خبر 6092850

دیگر خبرها

  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • مقاومت کسب و کارهای کوچک اینستاگرامی در مقابل فیلترینگ
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد