Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران دزفول گفت: ۳ هزار نیروی جهادی به مردم سیل‌زده استان خوزستان خدمت‌رسانی کردند. ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

عبدالرحیم حکیمی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دزفول اظهار داشت: سپاه پاسداران دزفول به عنوان یکی از مجموعه‌های معین با اولویت ساخت، ترمیم و بازسازی منازل سیل‌زده شهرستان شوش را برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بسیج سازندگی سپاه دزفول از زمان وقوع سیلاب در امر امدادرسانی به مردم خدمت‌رسانی کرده و پس از آن نیز کمک حال مردم برای نوسازی و بازسازی واحدهای مسکونی روستاهای سیل‌زده شهرستان شوش است.

پایان تعمیر 6307 واحدمسکونی در مناطق سیل‌زده گلستان/ پرداخت کمک بلاعوض به 9000 خانوار6 محور مواصلاتی بلوچستان در پی ورود سیلاب مسدود استساخت 2 هزار مسکن برای مددجویان سیل‌زده با مشارکت جامعه پزشکی

مسئول بسیج سازندگی سپاه پاسداران دزفول با اشاره به فعالیت گسترده جهادگران بسیجی در مناطق سیل‌زده استان خوزستان گفت: از زمان وقوع سیلاب تا حال حاضر 3 هزار نیروی جهادی بسیجی در قالب‌های مختلف برای کمک به مناطق سیل‌زده استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه طبق توافق مقرر شده 30 واحد مسکونی به همت سپاه دزفول ساخته شود گفت: 11 واحد مسکونی احداثی به 11 گروه جهادگر سپرده می‌شود و 19 واحد دیگر ترمیم و بازسازی می‌شوند.

حکیمی با اشاره به دیگر خدمات سپاه دزفول گفت: در دهه کرامت سپاه دزفول 2 جهیزیه به نوعروسان به ارزش ریالی 60 میلیون، 205 کیسه آرد به منطقه سیل‌زده الهایی به ارزش 24 میلیون تومان همچنین 115 بسته مواد غذایی به ارزش 34 میلیون تومان بین روستاهای سیل‌زده شهرستان شوش توزیع کرد.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۵۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است، گفت: جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی مایه فخر و مباهات کشور هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت هفدهم اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآور شد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

کد خبر 751043

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • خدمات رسانی به مصدومین تصادف زنجیره‌ای ۷ خودرو در جاده شوش اهواز
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • چرا سردار زاهدی نمی خواست لباس سپاه را بپوشد؟
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی