Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سازندگی تصریح کرد: برای رسیدن به حج اکبر و خودسازی کامل هم ابتدا باید از دروازه امامت و کسب اجازه از محضر ائمه معصومین و زهرای اطهر برای رسیدن به مراحل عالیه از محضر رسول خدا در مدینه کسب اجازه کرد تا بتوان لباس احرام به تن کرد.

حجت الاسلام حسین سازندگی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه زائران کرمانی حج ۹۸ همگی مدینه قبل بودند؛ افزود: این زائران پس از مدینه منوره جهت اعمال عمره تمتع به مکه مکرمه مشرف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت استان کرمان به مراسم وداع زائران در مدینه منوره اشاره و تصریح کرد:‌ برای رسیدن به معرفت وسیر و سلوک باید قدم به قدم حرکت کرد و قدم های اولیه را استوار برداشت تا  بتوان با اطمینان کامل قدم های دیگر را برداشت.

 

 

وی توضیح داد: به عنوان مثال برای درک ماه مبارک رمضان و شب های قدر باید از دروازه رجب المرجب وارد شد و در ماه شعبان المعظم سیر کرد و آماده شد تا به ماه مبارک رمضان رسید و در ماه مبارک رمضان نیز دو دهه خودسازی کامل تا به شب قدر رسید یا اینطور بگوییم که برای درک شب قدر باید از درگاه ولایت وارد شد زیرا ماه رجب ماه علی علیه السلام است تا به ماه پیامبرکه شعبان است رسید و از آن به ماه خدا که رمضان است وارد شد.

 

 

 

حجت الاسلام سازندگی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به حج اکبر و خودسازی کامل هم ابتدا باید از دروازه امامت و کسب اجازه از محضر ائمه معصومین و زهرای اطهر برای رسیدن به مراحل عالیه از محضر رسول خدا در مدینه کسب اجازه کرد تا بتوان لباس احرام را در حضورش در مسجد شجره پوشید و راهی مکه شد و دور کعبه جان جانان طواف کرد.

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه خطبه های نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد آیت الله جعفری غنی سازی اوقات فراغت قم شبستان یزد اوقات فراغت حج اکبر سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکوداشت اکبر زنجان‌پور (عکس)

به کزارش صدای ایران،نکوداشت اکبر زنجان‌پور در نوزدهمین شب کارگردان، یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تالار استاد جلیل شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

دیگر خبرها

  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در جشنواره سراسری امامت و مهدویت تحت پوشش قرار می‌گیرند
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور (عکس)
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • معلمان باید با خودسازی و تزکیه مأنوس باشند
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند