Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@16:28:59 GMT

پیشگیری از اعتیاد از طریق بازی و مسابقه!

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۶۳۳۲

پیشگیری از اعتیاد از طریق بازی و مسابقه!

مجری برنامه آروین گفت: این برنامه که به صورت بازی و مسابقه ویژه، نمایش داده می‌شود، هدف پیشگیری از اعتیاد را دنبال می‌کند. ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۱ اجتماعی آسیب های اجتماعی نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ اعتیاد به مواد مخدر یکی از "آسیبهای اجتماعی" به شمار می‌رود که امروزه تعداد زیادی از خانواده‌ها را درگیر ساخته است و به گفته مسئولان و کارشناسان، سن اعتیاد نسبت به گذشته کاهش یافته و افراد جوان و نوجوان را قربانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروزه مشخص شده که پیشگیری از اعتیاد نسبت به درمان آن بسیار حائز اهمیت است و با توجه به آن می‌توان گام موثری برای مقابله با این بلای خانمانسوز برداشت.

مواد مخدر امروزه نوع صنعتی آن نسبت به سنتی کمتر در میان خانواده‌ها ناشناخته است و این مسئله سبب شده که بسیاری از افراد ناخودآگاه درگیر اعتیاد به مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی شوند که البته عوارض اعتیاد به این نوع مواد مخدر به گفته کارشناسان این حوزه بسیار جبران ناپذیر است.

بنابراین افزایش آگاهی خانواده‌ها به ویژه افراد جوان و نوجوان نسبت به موضوع مواد مخدر در پیشگیری از ابتلا به این بیماری بسیار اهمیت دارند و بر همین اساس، برنامه آروین به سفارش ستاد مبارزه با مواد مخدر تهیه و در رسانه ملی پخش شد.

سامان کجوری، مجری این برنامه از پخش مجدد برنامه آروین طی 26 قسمت در شبکه نسیم خبر داد و گفت: این برنامه به دلیل اینکه به صورت بازی و آزمون برگزار می‌شود و قالب مسابقه دارد، جذابیت بیشتری برای جوانان و نوجوانان داشته و می‌تواند به صورت غیرمستقیم در کاهش اعتیاد و مقابله با این معضل اجتماعی تاثیرگذار باشد.

آموزش‌های مهارت اشتغال به معتادان بهبود‌یافته در دستور کار شهرداری و سازمان فنی‌حرفه‌ایعدم‌پرداخت اعتبارات ساماندهی معتادان متجاهر

انتهای پیام/

R1529/P/S18,2,25,1417/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شبکه نسیم رسانه ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه نسیم رسانه ملی شبکه نسیم رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۶۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • (ویدیو) ادعای میرسلیم درباره ترفند افراد صادق خلخالی برای ریختن داخل خانه‌ها؛ پرت کردن مواد مخدر!
  • بردن گیاهان دارویی و مواد اسیدی به عربستان ممنوع است
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • زیرساخت‌های لازم برای توانمند سازی معتادان متجاهر در استان کرمان وجود ندارد