Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-27@11:35:05 GMT

تشکل ضدفساد اصلاح‌طلبان راه افتاد! +عکس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۶۹۳۸

گروه سیاسی جهان نيوز: مراسم اعلام موجودیت سازمان مردم نهاد «جهد» (جمعیت هم اندیشان دادخواه) به منظور شفافیت و مقابله با اشکال فساد روز شنبه با حضور اعضای اصلی تشکل در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار شد.

از اعضای این تشکل می توان به سید محمود حسینی استاندار اصلاح طلب سیستان و بلوپستان در دولت اصلاحات، قاسم میرزایی نیکو نماینده اصلاح طلب دماوند و فیروزکوه در مجلس و از حامیان فتنه 88، بهاره آروین عضو شورای اسلامی شهر تهران و سیده حمیده زرآبادی نماینده اصلاح طلب قزوین اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی مدیرعاملی این تشکل و میرزایی نیکو ریاست هیئت مدیره این تشکل را برعهده دارد. همچنین سیده حمیده زرآبادی نایب رئیس هیئت مدیره این تشکل است. از دیگر نکات جالب این نشست جدای از حضور دیگر اصلاح طلبان نظیر رسولی و پروانه سلحشوری، حضور لطف الله میثمی از چهره های فعال در سازمان مجاهدین خلق و نهضت آزادی در قبل از انقلاب و جزو تشکل موسوم به ملی مذهبی در بعد از انقلاب است.







کپی متن خبر برچسب ها: پروانه سلحشوری لطف الله میثمی میرزایی نیکو فاطمه سعیدی حمیده زرآبادی بهاره آروین

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: پروانه سلحشوری لطف الله میثمی میرزایی نیکو فاطمه سعیدی حمیده زرآبادی بهاره آروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۶۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کریم میرزایی گفت: اکنون تنها بیماران قلبی و آنژیوگرافی برای درمان به مرکز استان اعزام می‌شوند که امیدواریم با راه اندازی مرکز آنژیوگرافی این مشکل نیز رفع شود که دستگاه آنژیوگرافی به همت یک خیر خریداری شده و با کامل شدن فضای فیزیکی مرکز، در آینده‌ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

او در ادامه با اشاره به هفته سلامت و برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته سلامت، افزود: شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر در این هفته با شعاری جهانی «مردمی سازی سلامت» برنامه‌های متعددی اجرا کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ملایر تأکید کرد: خدمات ارائه شده مراکز بهداشتی در دور افتاده‌ترین روستا‌ها از ابتدای تولد و طرح غربالگری رایگان دیابت و فشار خون از جمله خدمات شبکه بهداشت و درمان شهرستان است.

میرزایی با تاکید بر اهمیت عدالت در سلامت گفت: خوشبختانه در تمامی حوزه‌های پزشکان متخصص، تجهیزات پزشکی و خدمات درمانی در سطح کشور به خودکفایی رسیدیم.

دیگر خبرها

  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • عملیات «وعده صادق» موجب شادی تمام حق طلبان شد
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری