Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ سعید اکبری امروز در برنامه سلام صبح بخیر،میزبان علی شفیعی بازیکن تیم ملی والیبال بود.

شفیعی در ابتدا درباره موفقیت تیم ملی جوانان والیبال گفت: این بچه ها قهرمان نوجوان های جهان و حالا جوانان جهان شده اند و امیدوارم قهرمان بزرگسالان هم بشوند. تا به حال چنین نتایجی نداشتیم.

وی افزود: این بچه ها در لیگ و تیم های خوب بازی می کنند و روابط ما طوری نیست که بزرگترشان باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه با هم رفیق هستیم و آنها هم حرفه ای هستند.

این بازیکن والیبال درباره لیگ ملتها اظهار کرد: مرحله مقدماتی خیلی خوب برای ما تمام شد و با اقتدار صعود کردیم در مرحله دوم هم شرایط حساس شد و تجربه این شرایط می تواند به ما برای آینده کمک کند. شفیعی یادآور شد: ما بازیکنان و تیم خوبی داریم ولی کمتر در این شرایط حساس بوده ایم. لیگ والیبال ملتها خوب تمام شد می توانست بهتر باشد ولی خوب تمام شد.

این بازیکن والیبال درباره حس و حال بازی آخر گفت: شما در نظر بگیرید دو ست عقبیم که آن را جبران می کنیم، حالا ست پنجم است فشار و استرس زیادی روی ما بود و یک اشتباه داور فیتیله را روشن کرد و منفجر شدیم. اشتباه خیلی محرز و مشخصی بود و نمی شد از آن گذشت. پوئن حساسی هم بود و باعث شد تیم ما از شرایط نرمال خارج شود و برزیل که تیم بزرگی است سوار بازی شد و آن را به نفع خود تمام کرد.

وی تاکید کرد: اگر آن اتفاق نمی افتاد ما تیم پنجم بودیم. بعد از بازی هم فقط نیم ساعت در رختکن نشستیم و حرف نمی زدیم. خیلی از بچه ها بغض یا گریه کردند حتی کادر برزیل آمدند به ما خسته نباشید گفتند. به مرور خودمان را به زور جمع و جور کردیم، در هتل هیچکس از اتاق بیرون نمی آمد به سختی خوابیدیم و صبح دوباره همه چیز مثل فیلم جلویمان مرور می شد. مدام خودمان را می خوردیم که چرا آن کار و این کار را نکردیم و همه خودمان را سرزنش می کردیم.

شفیعی درباره واکنش مردم اظهار کرد: مردم واقعا لطف دارند. گاهی پیش می آید توپی را می زنیم که واقعا دارد به اوت می رود اما یکدفعه در زمین فرود می آید و امتیاز می گیریم! ما همیشه در این مواقع می خندیم و می گوییم این دعای پدر و مادر و مردم بود که توپ داخل زمین نشست.

وی در پاسخ به سوال در خصوص میزان پاداش حضور در تیم ملتها، گفت: پاداش؟ بام؟ شیب؟ پاداشی نداشتیم! یک اشلی هست که برای هر سفر خارج از کشور ۳۰۰ دلار پول تو جیبی می گیریم، ۴ سفر داشتیم که ۱۲۰۰ دلار گرفتیم.
این بازیکن با بیان اینکه اکنون بیشتر حمایت ها از فوتبال است، تاکید کرد: برای بازی هایی که ما انجام می دهیم هم از سوی فدراسیون جهانی پاداش هایی در نظر گرفته و به حساب فدراسیون واریز می شود اما به خاطر تحریم ها به دست ما نمی رسد، قول داده اند این بار این مشکل حل بشود و امیدوارم امسال پاداش ها واریز شود.

وی در پایان گفت: از  رسانه ها تشکر می کنم و از آنها می خواهم کاری کنند تا بازار داغ والیبال همچنان داغ بماند. کسانی هم که تریبون دستشان است انتقادات سازنده کنند و بگذارند مردم لذت ببرند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که به تازگی قهرمان رقابت‌های ‌والیبال دانش‌آموزان جهان در صربستان شده است امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • سردار رادان: دشمن با تمام توان درحال از بین بردن حجاب است
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی