Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@22:46:56 GMT

امیر اسفندیار؛ چشم والیبال ایران در آینده نزدیک

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۷۰۹۱

امیر اسفندیار؛ چشم والیبال ایران در آینده نزدیک

پیش بینی می‌شد که با عملکرد درخشان و تاریخی جوانان والیبال ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ به میزبانی بحرین تعدادی از آن‌ها در تیم رویایی این مسابقات قرار بگیرند. البته در این میان اتفاق ویژه‌ای رخ داد و امیرحسین اسفندیار، کاپیتان و ستاره تیم ایران در این رقابت‌ها عنوان ارزشمندترین بازیکن جام را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارشتابناک ورزشی، اسفندیار که در زدن سرویس، دفاع روی تور و زدن اسپک‌های با سرعت بالا تخصص ویژه‌ای دارد، چه در فینال و چه در بازی‌های قبلی حسابی به کار بهروز عطایی و تیمش آمد. او در فینال نیز ۲۲ امتیاز کسب کرد و با سرویس‌های خود به ویژه در ست سوم نتیجه را به سود ایران بازگرداند.

این بازیکن که دومین دوره حضور در مسابقات جوانان جهان را تجربه می‌کرد، با تصمیم کمیته برگزاری مسابقات عنوان MVP یا همان ارزشمندترین بازیکن رقابت‌ها را از آن خود کرد.
اسفندیار جدا از توانایی‌های فنی خود به عنوان یک رهبر در زمین به خوبی سایر بازیکنان را هدایت و کنترل می‌کند. او پیش از این توانسته بود عنوان MVP را در رقابت‌های جهانی نوجوانان و آسیایی جوانان هم کسب کند و حالا به عنوان یک فوق ستاره در این رده سنی خودش را مطرح کرده است.

با اینکه در ۲ سال اخیر کولاکوویچ به دلایل مختلف از امیرحسین اسفندیار در ترکیب تیم ملی بزرگسالان استفاده نکرده، اما عناوین فردی این بازیکن نشان می‌دهد او در آینده می‌تواند یکی از ستاره‌های والیبال ایران لقب بگیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک ورزشی اسفندیار والیبال ایران سعید نمکی احمد شاملو حمید سوریان عملیات مرصاد تیم بی ترامپ یوسف بن علوی مرضیه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز لبخند را به چهره این بازیکن برگرداند!

به گزارش "ورزش سه"، با مشخص شدن هجده بازیکن تیم ملی والیبال ایران، میثم صالحی که شایعه خط خوردنش از تیم ملی به گوش می رسید حالا دیگر خیالش از حضور در تیم راحت شده و دیگر استرس خط خوردن ندارد و پائز سرمربی تیم ملی اینگونه لبخند را بروی لبان میثم صالحی بازگرداند.

میثم صالحی در این فصل از لیگ برتر والیبال ایران، خصوصا از نیم فصل دوم به بعد بسیار خوش درخشید و این درخشش باعث شد تا کماکان در اردوی تیم ملی باقی بماند.

او حالا باید برای قرار گیری در ترکیب اصلی با بازیکنان آماده‌ای چون پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین اسفندیار و مرتضی شریفی رقابت کند تا یکی از آنها در کنار میلاد عبادی پور، قدرتی زن های تیم ملی را در لیگ ملتهای والیبال تشکیل بدهند.

میثم صالحی قرار است از فصل آینده دوباره لژیونر شود. دیروز رسانه های یونانی گزارش دادند که آندره‌آ گاردینی سرمربی جدید المپیاکوس یونان، میثم صالحی را برای تیمش می خواهد.

دیگر خبرها

  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • پائز لبخند را به چهره این بازیکن برگرداند!
  • غیرمنتظره از ستاره والیبال ایران: تمدید کرد!
  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توانمان را برای صعود به المپیک می‌گذاریم
  • اسفندیار: پائز انگیزه زیادی دارد/ تمام توان خود را می‌گذاریم
  • یک مرد 19 ساله آینده والیبال ایران را می‌سازد
  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • معالجه ملی‌پوش والیبال در لیگ ملت‌ها با موافقت کادر فنی تیم ملی
  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن