Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، گروه بانک عربی، بزرگ‌ترین بانک اردن اعلام کرد که سود خالص این بانک در نیمه نخست سال جاری میلادی با چهار درصد افزایش به دنبال رشد درآمد اصلی بانک به ۴۵۳ میلیون دلار رسیده است. این رقم سال گذشته ۴۳۶  میلیون دلار بوده است. 

در بیانیه بانک عربی اردن که امروز -یکشنبه- منتشر شد، آمده است که مجموع وام‌ها تا پایان ماه ژوئن با سه درصد افزایش به ۲۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مجموع سپرده‌ها نیز با سه درصد افزایش به ۳۴۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار رسیده است. 

بانک عربی یکی از مؤسسه‌های مالی اصلی در خاور میانه به شمار می‌رود. 

«صبیح المصری»،‌ رئیس هیأت مدیره بانک عربی گفت که عملکرد قوی این بانک به‌رغم ادامه کندی رشد اقتصادی در منطقه، توانایی بانک را برای انطباق با محیط دشوار پولی منعکس می‌کند.

بانک عربی در ۳۰ کشور در پنج قاره شعبه داشته و ۴۰ درصد سهام بانک عربی ملی در عربستان سعودی را در اختیار دارد. 

«نعمة الصباغ» مدیر اجرائی بانک عربی گفت: «موقعیت مرکز مالی بانک نتیجه ادامه عملکرد این بانک برای حفظ سپرده‌های نقدی بالا است به گونه‌ای که نسبت وام‌ها به سپرده‌ها به ۷۶ و ۹ دهم رسیده و همچنین تسهیلات اعتباری همزمان با حفظ میانگین صد در صدی هم‌پوشانی، تقویت شده است. 

صباغ گفت: «این نتایج همچنین رشد درآمد اصلی بانک همراه با افزایش پنج درصدی درآمد خالص سود را نشان می‌دهد». 

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سود خالص بانک عربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جوشن سهرابی یکشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برابر برنامه ریزی انجام شده طرح سه روزه ویژه مقابله با سرقت مغازه در استان بوشهر با بهره گیری از ظرفیت دوایر تجسس و پلیس آگاهی اجرا که تلاش پلیس استان منجر به شناسایی و دستگیری ۹ نفر سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت مغازه با استرداد اموال سرقتی مکشوفه به افراد مالباخته شد.

وی افزود: معدل کشف سرقت مغازه استان بوشهر در سال جاری میزان ۸۰ درصد به دست آمده، و افزایش ۶۰ درصدی کشفیات این سرقت مهم در سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل منجر به کاهش ۲۸ درصدی وقوع سرقت مغازه در سال جاری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر به نقش مؤثر مردم در رعایت توصیه‌ها و نکات ایمنی و همراهی و همکاری با پلیس در کسب این موفقیت اشاره و تاکید کرد: نصب تجهیزات مراقبتی الکترونیکی و تقویت حفاظت فیزیکی مناسب این اماکن در کنار ایجاد اشتغال و کارآفرینی و از همه مهم‌تر پیشگیری و درمان به موقع مصرف کنندگان مواد مخدر می‌تواند در کاهش بیشتر وقوع این سرقت مؤثر باشد.

کد خبر 6091500

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۷ درصدی درآمد گمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • کنایه سنگین به دولت رئیسی؛ ژست کنترل تورم نگیرید، نتوانستید
  • همتی: آقایان گمان می‌کنند با زدن دکمه کنترل نقدینگی، تورم خود به خود کاهش می‌یابد
  • افزایش ۴ برابری مالیات پرداختی بانک های اروپایی به روسیه
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • سرقت مغازه در استان بوشهر ۲۸ درصد کاهش یافت
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل