Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شیرکانی هم مانند انتصاب پرحاشیه قبلی رزومه ای متناسب با تبصره 1 ماده 17 قانون نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی ندارد، تا جائی که وی در سایت این صندوق مدیر مالی اداری شرکت متد را به عنوان رزومه خود مطرح کرده است

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چند ماه بعد از حضور محمد شریعتمداری حاشیه های زیادی را به خود دیده است؛ درحالی که تب و تاب انتصاب غیرقانونی قبلی (انتصاب میعاد صالحی به عنوان مدیرعامل صندوق بازنشستگی) در وزارت کار هر روز بیشتر می شود و از مجلس تا دیوان محاسبات و سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرده اند، انتصاب "علی شیرکانی " به عنوان مدیرعامل صندوق بیمه کشاورزان، عشایر و روستائیان نیز حاشیه ساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی شیرکانی هم مانند انتصاب پرحاشیه قبلی رزومه ای متناسب با تبصره 1 ماده 17 قانون نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی ندارد، تا جائی که وی در سایت این صندوق مدیر مالی اداری شرکت متد را به عنوان رزومه خود مطرح کرده است؛ شرکت متد یک پیمانکار نگهداری بیمارستان های بنیاد شهید است و نمی توان این سمت را به عنوان رزومه مدیریتی (آنچه برای شرایط احراز در تبصره 1 ماده 17) عنوان کرد.

گفته می شود شیرکانی به واسطه احمد میدری معاون رفاه وزیر کار که همشهری شیرکانی است، در زمان علی ربیعی به عنوان رئیس دبیرخانه هیئت امنای تامین اجتماعی انتخاب شد و راهی خیابان کوثر شد؛ نقش دبیرخانه هیئت امنا یک نقش هماهنگ کننده بوده و تعداد پرسنل این دبیرخانه کمتر از انگشتان دست است؛ از همین جهت پس این سمت هم برای گرفتن شرایط احراز کافی نیست.

شیرکانی که فاقد رزومه قابل توجهی است وظایف ذاتی دبیرخانه هیئت امنا را به عنوان رزومه خود در سایت صندوق بازنشستگی عشائر لیست کرده و با همین رزومه سازی قصد دارد شریعتمداری را به انتصابش ترغیب کند.

شنیده می شود شریعتمداری نیز بنا دارد حکم شیرکانی را بدون هماهنگی با سازمان بازرسی، دیوان محاسبات صادر کند.

برخی نمایندگان مجلس اعتقاد دارند علی شیرکانی فاقد شرایط لازم مندرج در تبصره 1 ماده 17قانون نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی است. حال باید دید محمد شریعتمداری باز هم بر اینگونه انتصابات و تقابل با نهادهای نظارتی ادامه خواهد داد یا رویه دیگری را در پیش می گیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل مناطق روستایی و عشایری
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ارتقای اعتبار صندوق بیماران خاص به ۹ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • ۲ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد آذربایجان غربی
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • طوفان ۲۰۰ هزار تن گندم این استان را از بین برد !