Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست وسلامت شورای شهر اراک با تاکید بر ضرورت خرید نردبان 68 متری در اراک گفت: من موج سوار نیستم، معلم هستم.

به گزارش ایسنا، منطقه مرکزی، طوفان محمدی در نطق پیش از دستور در صحن رسمی شورای شهر اراک با اشاره به حریق هفته گذشته ساختمان ها مخابرات با تاکید بر ضرورت خرید نردبان مناسب برای ساختمان های بلندمرتبه سطح شهر اراک بیان کرد: برای خرید این نردبان 68 متری 7 میلیارد تومان اعتبار در بودجه شهرداری و 3 میلیارد تومان در بودجه سازمان آتش نشانی اعتبار در نظر گرفته شده بود، اما تاکنون این نیاز واقعی شهر اراک تامین نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در شرایطی که شهرداری اراک جواز برج های چند طبقه را صادر می کند، روا نیست که جان مردم را به خطر بیاندازیم. کوچکترین حق مردم بر گردن ما تامین امنیت است و باید این امنیت به واسطه خرید نردبان مناسب تامین شود و از بروز فجایعی همچون پلاسکو جلوگیری شود.

به گزارش ایسنا، در این راستا علیرضا مرادی در واکنش به نطق پیش از دستور محمدی بیان کرد: شورای شهر از روز اول تاکید داشت که نباید موج سواری صورت گیرد و نباید موضوعات را به نفع خود استفاده کرد.

وی گفت: اتفاقا یکی از دلایل خریداری نشدن نردبان برای سازمان آتش نشانی شهرداری اراک شخص خانم محمدی و تعدادی از اعضای شورا هستند.

مرادی با بیان اینکه طرح خرید با شوراست، اما تهیه چه نوع باکس و یا خرید نردبان از شرکتی خاص در حیطه وظایف شورای شهر نیست، افزود: دخالت های بی مورد برخی از اعضای شورا باعث تعویق در خرید نردبان شده است و نباید در خصوص برخی موضوعات این چنین موج سواری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: تشخیص اینکه نردبان چه ملزوماتی نیاز دارد به شورا ارتباطی ندارد، اما افراد فرعی و در سایه دخالت داشتند از طرفی شهرداری و سازمان آتش نشانی در سال گذشته حتی برای تخصیص 7 میلیارد تومان هم دچار مشکل بود، شاید 7 میلیارد تومان در بودجه شهرداری دیده شده بود، اما بودجه شهرداری به تحقق نرسید، پس در واقع امکان پرداخت این رقم وجود نداشت.

این عضو شورای شهر اراک خطاب به محمدی گفت: اگر شما دلتان برای مردم شهر اراک می سوزد، فرزندان این شهر که سال ها در اراک زندگی کرده اند نیز بیشتر دلشان برای اراک می سوزد، اما دخالت های بی مورد و محقق نشدن بودجه باعث شد که نردبان خریداری نشود.

به گزارش ایسنا، در ادامه طوفان محمدی در واکنش به صحبت های مرادی بیان کرد: من موج سوار نیستم، معلم هستم. برای خرید نردبان جلسات بسیاری برگزار شد. تنها 2 شرکت نردبان مورد نیاز سازمان آتش نشانی اراک را ارائه می کردند و به دلیل اینکه خرید نردبان تنها برای شورا مهم است و تخصص لازم نیز در اختیار نبود، کارشناسان و مدیرعامل سازمان نیز یکی از این 2 نوع نردبان یکی را با دلایل منطقی ارجح دانشتند.

وی اضافه کرد: من هر شخص را به خودش واگذار می کنم، مردم تشخیص می دهند که چه کسانی شفافیت دارند و چه کسی به دنبال موج سواری است.

محمدی در خصوص پارک بانوان اظهار کرد: سوله پارک بانوان همچنان فاقد برق و گاز است در حالی که می شد در تابستان از آن نهایت بهره را برد ولی نیمی از تابستان گذشت. زمانی که یک پروژه نیمه تمام افتتاح می شود قطعا چنین مشکلاتی بروز می کند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال سازمان آتش نشانی شورای شهر گاز محیط زیست معلم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری،  بابک احمدی گفت: دو دستگاه کامیون ۱۹۲۷ با تجهیزات با ۱۳ میلیارد تومان در سال گذشته خریداری و امسال به شهرداری تحویل شد.
وی افزود: این دو دستگاه در حوزه عمرانی به عنوان فلاسک آسفالت و تانکر آب به کارگیری خواهد شد.
مدیر واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در سال گذشته ۱۸ دستگاه ماشین آلات به مبلغ ۵۴ میلیارد تومان خریداری شد، بیان کرد: از مجموع ۱۸ دستگاه خریداری شده ۱۳ دستگاه در سال گذشته تحویل شد و ۵ دستگاه دیگر در سال جاری تحویل می‌شود.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • ضرورت تامین روشنایی محله های بی دفاع شهری
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • جرایم قطع درختان در اراک افزایش یافت
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۸ تهران +جدول