Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساخت مجتمع تحقیقاتی، درمانی و آموزشی جهاد دانشگاهی قزوین روز یکشنبه با حضور حمید رضا طیبی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کشور و استاندار قزوین آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، این مجتمع در زمینی به مساحت ۲۱۶۲ متر مربع مربع در چهارطبقه و زیر زمین در شهرک مینودر احداث می شود.

 آزمایشگاه پاتوبیولوژی، درمانگاه ناباروری، مرکز جامع توانبخشی، شیمی درمانی، ماموگرافی، طب تسکینی و سایر بخش های آموزشی و پشتیبانی از جمله واحدهای این ساختمان خواهد بود که با ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ساختمان در هشت فاز ساخته می شود که با تکمیل دو فاز آن می توان از این مجتمع بهره برداری کرد.

فرشاد پیله چی رئیس جهاد قزوین در مراسم کلنگ زنی این طرح گفت: با توجه به قرارگیری استان قزوین در کریدور شاهراه غرب کشور می توان با این مجتمع خدمات ارزنده ای در بخش درمان به استان های غربی ارایه داد.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری جهاد دانشگاهی از رویش های انقلاب است، افزود: این نهاد علمی در پیشبرد رسالت های خود به ویژه در حوزه درمان ناباروری و شیمی درمانی به خوبی پیش رفته است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان قزوین انقلاب زمین شیمی مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نشست مشترک میان رئیس و مدیران جهاد دانشگاهی با مدیران مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) با موضوع بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، رئیس جهاد دانشگاهی به معرفی مرکز اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی (SID) و برخی ظرفیت‌های این نهاد پرداخت.  
رئیس مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام نیز ضمن تشریح برنامه‌های آتی این مؤسسه، برخی زمینه‌های همکاری مشترک با جهاد دانشگاهی را تبیین کرد.
همچنین در این جلسه، نیاز‌های نشریات علمی کشور و روش‌هایی که به ارتقای کیفی مجلات کمک می‌کند، مورد بحث قرار گرفت.  
در ادامه، مقرر شد در توسعه بانک‌های اطلاعاتی و نرم افزار‌های مختلف مورد نیاز نشریات در خصوص مشابهت‌یابی و کنترل استاندارد‌های نشر علمی، همکاری مناسبی بین جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC صورت پذیرد.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه در فارس برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • توسعه همکاری‌ها میان جهاد دانشگاهی و مؤسسه ISC
  • رصدخانه دانش‌آموزی به نام شهید تهرانی مقدم افتتاح می‌شود
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی