Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-01@18:00:46 GMT

حذف قبوض کاغذی 36 میلیون مشترک برق

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۷۳۳۴

حذف قبوض کاغذی 36 میلیون مشترک برق

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر با تاکید بر اینکه صدور قبوض کاغذی برای 36 میلیون مشترک برق کشور از مهرماه متوقف خواهد شد، گفت: شماره تلفن همراه حدود 80 درصد مشترکان برق برای ارسال قبوض پیامکی و دیجیتال جمع‌آوری شده است.

به گزارش صدای ایران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو(پاون)، هادی مدقق در گفت‌وگو با برنامه "روی خط خبر" شبکه خبر با اشاره به اینکه چهار روش به‌منظور دریافت شماره تلفن همراه مشترکان برای ارسال قبوض پیامکی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در روش نخست، ماموران قرائت کنتور پس از مراجعه به منازل شماره تلفن همراه مشترک را دریافت و در سامانه ثبت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در روش دوم نیز سرشماره‌ای اعلام شده است که مشترکان با ارسال شماره شناسه اشتراک خود، اطلاعاتشان در سامانه ثبت خواهد شد و پس از این قبوض خود را به شکل پیامک دریافت خواهند کرد.

مدقق افزود: در روش سوم نیز مشترکان می‌توانند با مراجعه به سایت 39 شرکت توزیع در سراسر کشور نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند. همچنین اپلیکیشنی در سایت‌های یاد شده قرار گرفته که مشترکان می‌توانند با استفاده از آن علاوه بر دریافت قبوض الکترونیکی، تمامی خدمات پس از فروش را از طریق این اپلیکیشن دریافت کنند.

مدیرکل مدیریت مصرف و امور مشترکان توانیر در پایان گفت: هم اکنون در دو استان کشور این برنامه کاملا پیاده‌سازی شده و در این مناطق تنها قبوض الکترونیک صادر می‎شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: برق مشترک قبض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی

ریاست احصائیه و معلومات ولایت ‎دایکندی از توزیع 66 هزار تذکره برقی و کاغذی طی یک سال گذشته در این ولایت خبر داده است.

‏ریاست احصائیه و معلومات ولایت ‎دایکندی می گوید که در جریان سال گذشته خورشدی حدود ۶۶ هزار تذکره کاغذی و برقی در این ولایت توزیع شده است.

به گفته این اداره از ناحیه توزیع این تعداد تذکره، ۲۹ میلیون افغانی عواید نیز جمع آوری و به خزانه دولت واریز شده است.

گفتنی است که چندی قبل ریاست احصائیه مرکزی از توزیع بیش از 12 میلیون تذکره برقی در کشور خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • هزینه قبوض تلفن ثابت در سال 1403
  • پنتاگون: نه تنها اف-۱۶، بلکه تسلیحات دیگر به اوکراین ارسال می‌کنیم
  • برگزاری میز تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا در سراسر کشور
  • بانک شماره موبایل تفکیکی و هدفمند، راز موفقیت بازاریابی پیامکی
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • توزیع ۶۶ هزار تذکره در دایکندی
  • محرومیت از خدمات دولتی در صورت عدم دریافت شناسه یکتا
  • تداوم پیشتازی همراه اول در جذب مشترکان
  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • اصلاح قبوض گازبهای تاسیسات گردشگری و صنایع‌دستی