Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس مشاهدات میدانی، محصولات ایران خودرو و سایپا با باثبات نسبی در قیمت همراه بود.

۸ محصول ایران خودرو با افزایش میانکین ۸۰۰ هزار تومان در بازار معامله شد که شامل پژو پارس ۴۰۵، ۲ گانه سوز به قیمت ۷۵ میلیون تومان، پیکاپ دو کابین فوتون ۳۵۱ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان، پژو ۴۰۵GLX به قیمت ۷۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به قیمت ۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، دنا پلاس توربو به قیمت ۱۷۲ میلیون تومان، رانا LX به قیمت ۷۷ میلیون ۴۰۰ هزار تومان، هایما اس ۷ توربو ۲۷۱ میلیون تومان، سوزوکی ویتارا به قیمت ۴۹۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک به قیمت ۱۵۸ میلیون تومان و سایپا ۱۵۱ به قیمت ۴۳ میلیون ۶۰۰ هزار تومان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هایما اس ۵ تور بور با ۲ میلیون کاهش به قیمت ۲۴۱ میلیون تومان در بازار آزاد خودرو به فروش رسید.

۷ محصول سایپا با افزایش میانگین ۶۰۰ هزار تومان در بازار معامله شد که شامل سایپا ۱۵۱ به قیمت ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، وانت زامیاد گاز سوز به قیمت ۸۵ میلون تومان، کیا سراتو ۲۰۰۰ اتوماتیک به قیمت ۲۹۲ میلیون تومان، وانت زامیاد گاز سوز آ پشنال به قیمت ۸۹ میلیون تومان و سایپا ۱۳۱ (تنوع رنگ) به قیمت ۴۹ میلیون ۴۰۰ هزار تومان است.

برای اطلاع از قیمت روز اتومبیل به  صفحه قیمت خودرو باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید

بیشتر بخوانید:قیمت روز محصولات ایران خودرو/ پژو پارس اتوماتیک ۱۳۶ میلیون تومان 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو نبض بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو

خودروسازی سایپا واگذاری ساینا S دوگانه سوز را آغاز می‌کند.

به گزارش اقتصادنیوز، ساینا S دوگانه سوز به متقاضیانی که موعد تحویل خودروی آن‌ها زمستان ۱۴۰۲ بوده، تحویل داده می‌شود.

خودروسازی سایپا اعلام کرد این متقاضیان می‌توانند ۱۵ روزه تکمیل وجه کرده و خودروی مورد نظر خود را از نارنجی‌های جاده مخصوص دریافت کنند.

آن طور که خودروساز ساکن کیلومتر ۱۵ جاده مخصوص اعلام کرده قیمت ساینا S دوگانه سوز برای این مشتریان حدود ۲۸۷ میلیون تومان خواهد بود؛ بنابراین شاهد هستیم که خودروسازی سایپا ساینا S دو گانه سوز را با قیمت قبل تحویل می‌دهد.

با توجه به واگذاری ساینا S دوگانه سوز به قیمت یاد شده شاهد هستیم که شرکت‌های خودروساز همچنان برخی از محصولات خود را با قیمت زیر ۳۰۰ میلیون تومانی فاکتور می‌کنند.

البته مدیران سایپا به ثبت نام کنندگان برای ساینا S دوگانه سوز پیشنهاد داده اند که می‌توانند به جای این محصول دو گانه سوز کوییک S با استاندارد‌های ۸۵ گانه یا ساینا S با استاندارد‌های ۸۵ گانه را تحویل بگیرند.

نارنجی‌های جاده مخصوص حاضرند کوییک S با استاندارد ۸۵ گانه را با قیمتی حدود ۲۹۹ میلیون تومان و ساینا S با استاندارد ۸۵ گانه نیز با قیمتی حوالی ۳۴۰ میلیون تومان فاکتور کنند.

البته متقاضیان می‌توانند این طرح پیشنهادی سایپا را بپذیرند یا همان ساینا S دو گانه سوز را دریافت کنند.

خودروسازی سایپا در حالی ساینا S دوگانه سوز را بدون افزایش قیمت به متقاضیان قبلی این خودرو واگذار می‌کند که شاهد بودیم ایران خودرویی‌ها تنها زمانی حاضر شدند به تعهدات خود درباره پژو پارس عمل کنند که قیمت کارخانه‌ای خودرو را افزایش دادند؛ بنابراین می‌توان گفت سایپایی‌ها به ایران خودرو درباره عمل به تعهدات معوق درس دادند.

دیگر خبرها

  • غافلگیری سایپا برای متقاضیان این خودرو
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • قیمت خودرو امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ تداوم کاهش قیمت خودرو در بازار
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول