Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ایران صدا، محمدرضا باهنر، ضمن حضور در برنامه گام دوم ایران صدا به بیان فعالیت‌های سیاسی خود از ابتدای انقلاب و نحوه ورودش به مجلس شورای اسلامی پرداخت. وی از نارضایتی مردم از وضع موجود سخن گفت و همچنین به نحوه اجرای گام دوم انقلاب پرداخت و سپس عملکرد دولت‌ها در ادوار مختلف را مورد بررسی و نقد قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باهنر در این گفت‌وگو ناگفته‌هایی از مقاطع مختلف تاریخی بیان کرد از جمله به پشت پرده ثبت نام کاندیدا‌های مجلس ششم و اتفاقات و حواشی سفر رئیس دولت نهم به سازمان ملل پرداخت.
محمدرضا باهنر، نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره‌های دوم، سوم، چهارم، پنجم، هفتم و هشتم و نهم بوده‌است و ریاست فراکسیون اکثریت مجلس پنجم و عضو هیئت رئیسه مجالس چهارم، پنجم، هفتم، هشتم و نهم و نیابت رئیس مجالس هفتم و هشتم و نهم را برعهده داشته است.
این برنامه که با اجرای حسن شمشادی تولید شده است، در چند بخش بر روی پایگاه تاریخ شفاهی ایران صدا قرار خواهد گرفت. ویژه برنامه «گام دوم» برنامه گفت‌و‌گو محوری است که در هر قسمت میزبان یکی از شخصیت‌های برجسته کشور با هدف بیان تاریخ شفاهی و زندگی شخصی و سیاسی میهمانان خواهد بود.
همچنین، علاقه‌مندان برای شنیدن این گفت‌‌و‌گو می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی iranseda.ir به صورت رایگان دریافت کنند. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن قرآن ایکنا هنر فرهنگی عکس هنر باهنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۷۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان

حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۶۰۴ TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شد که ۶۸ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: این کانتینر‌ها عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالا‌های با شرایط نگه‌داری ویژه به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال شد.

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان صادرات کالای غیرنفتی را نیز با ۳۲ درصد افزایش ۶ هزار و ۲۹ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده گزارش بی‌بی‌سی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • مانور لاکچری قالیباف در هتل بزرگ تهران /پشت پرده مهمانی مجلل برای منتخبان مجلس دوازدهم / هزینه یک شب اقامت در گراند هتل چند؟
  • ناگفته های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق (فیلم)
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • آب‌های نیلگون، روی پرده نقره‌ای
  • گفتگوی اختصاصی وحید سلیمانی با اسطوره فوتسال ایران محمدرضا حیدریان درخصوص تیم ملی فوتسال
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟