Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@21:53:48 GMT

سرپرست شهرداری قزوین مشخص شد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۸۰۲۸

نمایندگان شهروندان قزوین در پارلمان محلی که دیروز شنبه با وجود چهار ساعت بحث و وبررسی به نتیجه لازم جهت انتخاب سرپرست شهرداری نرسیده بودند در دومین نشست فوق العاده خود که ساعت 11 امروز برگزار کردند با  تعداد  رای موافق      را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند.

صفری هفته گذشته در نامه ای به شورا پایان کار خود را اعلام کرده و بر این اساس  اعضای پارلمان محلی نسبت به تشکیل نشست و انتخاب سرپرست تا زمان تعیین شهردار اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در روزهای گذشته نام افراد مختلفی چون سید مهدی کاظمی، فرامرز صادقی، سید محمد علمی، سلیمان بهرامی، کیومرث فدایی فر، علیرضا ترابی و  سید تقی مجابی از بدنه شهرداری به عنوان گزینه های سرپرستی شهرداری مطرح شد.

۷۳۸۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین از واژگونی خودروی وانت مزدا در بخش طارم سفلی خبر داد که منجر به کشته شدن یک‌نفر و مصدومیت نفر دیگر شد.

ناصر صبوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: در پی واژگونی خودروی وانت مزدا در بخش طارم سفلی که ورودی روستای زاجکان علیا رخ داد، یک‌مرد ۷۵ ساله از مسافران این خودرو کشته و مسافر دیگر این خودرو مصدوم شد.

وی اضافه کرد: بنا به گفته اهالی منطقه بیش از ۴۵ سال است که راه روستای زاجکان علیا از توابع طارم‌سفلی به صورت خاکی و بسیار خطرناک باقی مانده و با وجود درخواست‌های پرشمار اهالی از مسئولان استان تاکنون برای بهسازی، آسفالت و ایمن‌سازی آن اقدام درخوری انجام نشده است.

سرپرست جمعیت هلال‌احمر استان قزوین ادامه داد: برای رسیدگی به این سانحه رانندگی ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین‌سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده بودند.

کد خبر 750344

دیگر خبرها

  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • صادق خان با کسب سومین دور شهرداری لندن رکوردشکنی کرد
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد
  • واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان با ۳ مصدوم
  • واژگونی مزدا در قزوین یک‌کشته و یک‌مصدوم برجای گذاشت
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال
  • واکنش آتیلا حجازی بعد از انتخاب به عنوان سرپرست استقلال |‌عکس
  • انتخاب سرپرست جدید برای استقلال و دیدار سرمربی با جانشین خطیر
  • پسر ناصر حجازی سرپرست استقلال شد+ عکس