Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@04:17:56 GMT

اعزام بیش از هزار نفر به اردوی راهیان نور غرب کشور

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۸۱۱۱

اعزام بیش از هزار نفر به اردوی راهیان نور غرب کشور

برات زاده از پیش بینی اعزام بیش از هزار نفر به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور در تابستان امسال خبر داد و گفت: ثبت نام این اردو از ۲۰ تیر آغاز و تا اواسط مرداد ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «حمیدرضا برات زاده» امروز (6 مرداد) در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان با بیان اینکه اعزام کاروان های راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور در تابستان امسال از سوم مرداد آغاز شده است، اظهار داشت: تاکنون 800 نفر برای حضور در این اردو ثبت نام کردند و با توجه به اینکه هنوز دو هفته تا پایان ثبت نام مانده است، پیش بینی می شود که بیش از هزار نفر ثبت نام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اردوی راهیان نور غرب کشور هفت روزه است، افزود: زائران این راهیان به مدت سه روز در مناطق عملیاتی حضور خواهند داشت و از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در کردستان و کرمانشاه بازدید خواهند کرد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) استان افزود: زائران راهیان نور در این اردو از مناطق عملیاتی یادمان شهدای مرصاد، یادمان شهدا در شهرهای سنندج، بانه و سردشت، یادمان شهدای پاوه، یادمان شهدای باشگاه افسران و تپه های الله اکبر و یادمان شهدای ارتفاعات سیران بند و بوالحسن بازدید خواهند کرد.

 

برات زاده با بیان اینکه خراسان جنوبی شهدای زیادی از جمله سردار شهید محمود کاوه و سردار شهید صفرعلی رضایی را در مناطق عملیاتی غرب کشور تقدیم نظام کرده است، گفت: اوج قله عزت ما در دفاع مقدس به دست آمد و امروز می بینیم که هر سال بر تعداد علاقمندان به حضور در اردوی راهیان نور افزوده می شود.

 

وی با بیان اینکه این اردو هیچ محدودیتی برای افراد ندارد، و هر فردی می تواند در آن شرکت کند، اظهارداشت: افرادی که علاقه مند هستند با ماشین شخصی به این اردو بروند، می توانند از اسکان رایگان در مناطق و تغذیه با کمترین قیمت استفاده کنند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) استان گفت: در سال 96 تعداد 570 نفر، سال قبل 700 نفر و امسال بیش از هزار نفر در این مناطق عملیاتی حضور پیدا خواهند کرد.

 

برات زاده گفت: علاقه مندان برای ثبت نام می توانند به دفاتر، پایگاه ها و حوزه و نواحی مقاومت بسیج مراجعه کنند.

 

وی افزود: زائران راهیان نور علاوه بر مناطق عملیاتی به زیارت امامزاده حسین بن موسی الکاظم علیه السلام در طبس، مسجد مقدس جمکران، حرم حضرت معصومه سلام الله علیها و مناطق دیدنی اصفهان، همدان، سنندج و کردستان نیز می‌روند.

پایان پیام/404

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه خطبه نماز جمعه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روزنامه شبستان یزد خطبه های نماز جمعه شیراز کانون های فرهنگی هنری مساجد آیت الله جعفری برات زاده یادمان مرصاد اردوی راهیان نور غرب کشور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره

مدیرکل فرودگاه های استان مازندران گفت: «نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده دهم اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود.»

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: همچنین دهم اردیبهشت ماه یک پرواز برای زائرین عمره گذار استان مازندران، از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی در نظر گرفته شده است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان مازندران افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته به منظور ارائه خدمات و تشریفات پروازی بهتر به حجاج بیت الله الحرام، جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های مربوطه تشکیل شده است.

وی عنوان کرد: فرودگاه شهدای ساری آمادگی کامل برای انجام عملیات حج عمره و تمتع سال ۱۴۰۳ را دارد.

حسنی ادامه داد: فرودگاه شهدای ساری جزو پیشتازان فرودگاه‌های اعزام کننده زائران عمره و تمتع بوده و با برنامه ریزی‌های صورت گرفته خدمات مطلوب و شایسته‌ای به حجاج در انجام عملیات عمره مفرده و حج تمتع ۱۴۰۳ ارائه خواهد شد.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ نفر در قالب ۶۱۴ کاروان از اواخر اردیبهشت از ۲۱ ایستگاه پروازی سطح کشور برای انجام مناسک حج تمتع به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

پیش‌تر نخستین گروه از زائران عمره از تهران پس از ۹ سال وقفه در قالب ۲ کاروان ۸۵ نفره، روز گذشته سوم اردیبهشت ماه با پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) خاک ایران را به مقصد عربستان سعودی ترک کردند.

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور