Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-28@12:49:35 GMT

خط و نشان چند بوقچی برای مدیران پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۸۲۳۰

خط و نشان چند بوقچی برای مدیران پرسپولیس

به گزارش وانانیوز، 

فدراسیون فوتبال ایران با هماهنگی سازمان لیگ فوتبال تصمیم به انحلال کانون هواداران باشگاه ها گرفت تا آنها با ساز و کار جدیدتری در قالب کمیته های فرهنگی فعالیت خود را دنبال کنند. باشگاه پرسپولیس نیز یکی از همین باشگاه ها بود که خیلی زود دست به اقدام زد تا سرخپوشان در بازی های پایانی خود در لیگ برتر فوتبال، هیچ بوقچی در ورزشگاه نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع سبب شده است تا چند تن از بوقچی های قدیمی پرسپولیس که جایی در کانون هواداران سابق باشگاه پرسپولیس نیز نداشته باشند دنبال سهم خواهی برای حضور مجدد در باشگاه پرسپولیس باشند.

آنها برای ایرج عرب مدیرعامل باشگاه و محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس خط و نشان کشیده اند که اگر نتوانند در باشگاه پرسپولیس پست بگیرند دست به تخریب‌شان در بین تماشاگران خواهند زد. اقدامی که در جریان بازی پرسپولیس و سایپا در جام شهدا نیز رخ داد و چند بوقچی توهین های تند و تیزی را به ایرج عرب و محسن خلیلی داشتند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس محسن خلیلی ایرج عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، علی رغبتی، مشاور وزیر ورزش در امور قهرمانی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با مالکان جدید این دو باشگاه است، گفت: البته انتخاب اعضای هیات مدیره قوانینی دارد که از ان تبعیت می شود.

وی همچنین تصریح کرد: پیشنهاد ما این است مالکان جدید تا پایان فصل از مدیران فعلی دو باشگاه حمایت کنند تا به سرانجام برسند.

رغبتی تاکید کرد: وزارت ورزش این آمادگی را دارد که در این زمینه مشورت های لازم را بدهد اما در انتخاب مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هیچ دخالتی ندارد.

کد خبر 6088991

دیگر خبرها

  • درخواست پیشکسوت پرسپولیس از مدیران باشگاه
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • مخالفت هواداران با رالف رانگنیک هیچ اهمیتی برای مدیران بایرن مونیخ ندارد
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • حمایت مردان آهنین از آلومینیوم مقابل پرسپولیس
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند