Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@17:08:19 GMT

آشنا: دولت مخالف پخش آگهی‌های پدیده بود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۸۵۲۷

آشنا: دولت مخالف پخش آگهی‌های پدیده بود

مشاور رسانه ای رئیس جمهور در صفحه توییتر خود نوشت: ‏لطفا مکاتبات دولت با صدا و سیما در مورد منع پخش آگهی ها و برنامه های مشارکتی پدیده  و پاسخ های توهین آمیز مدیران وقت رسانه ملی را هم منتشر کنید.

به گزارش ایمنا، حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای رئیس جمهور در صفحه توییتر خود آورده است: لازم است قراردادهای تبلیغاتی پدیده با صدا و سیما و نمونه های متنوعی از تبلیغات پخش شده از کانال های مختلف هم منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‏لطفا مکاتبات دولت با صدا و سیما در مورد منع ‍پخش آگهی ها و برنامه های مشارکتی پدیده  و پاسخ های توهین آمیز مدیران وقت رسانه ملی را هم منتشر کنید.

سرنوشت پرونده شرکت «پدیده شاندیز» به آنجا ختم شد که محسن پهلوان مدیر عامل معزول آن در نهایت حبس ابد گرفت و طلبکاران آن سهامدار شدند. پدیده بعد از بازداشت بابک زنجانی در سال ۹۲ دومین پرونده بحث برانگیز فساد بود که سال ۹۳ مطرح شد.
پرونده شرکت پدیده شاندیز در نهایت با مجازات حبس ابد برای مدیرعامل، ۱۵۰ سال زندان برای ۱۸ تن از دیگر متهمان، استرداد تمام اموال سرمایه‌گذاران مالباخته و البته تبرئه تنها سه تن از متهمان پایان یافت. حکمی که روز گذشته از سوی دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور شعبه مستقر در استان خراسان رضوی صادر شد و به همین دلیل امکان تجدید نظرخواهی درباره آن وجود ندارد.

پدیده شاندیز، شرکتی بود که سال ۸۸ با هدف توسعه صنعت گردشگری در خراسان رضوی تأسیس شد و با تبلیغات گسترده در رسانه‌ها از جمله در رسانه ملی تا سال ۹۳ به جذب میلیاردها تومان سرمایه مردم پرداخت، اما در نهایت از آن سر پرسودا چیزی جز کسب مال نامشروع، سوداگری و سفته بازی متهمان با سرمایه‌های مردم و بحران حضور مالباختگان معترض در خیابان‌ها چیزی باقی نماند. وضعیتی که سبب شد دولت یازدهم در آغاز کار خود با میراث شوم پرونده‌های فساد اقتصادی و جمعیت زیان دیدگان از این مفاسد مواجه باشد و ناچار شود سهم قابل توجهی از توان مدیریتی و مالی خود را صرف سامان دادن به تبعات برجای مانده‌شان کند.

اعتراض‌های مردم مالباخته که از اواسط سال ۹۳ آغاز شده بود در دی ماه همان سال به اعلام ممنوعیت فروش و عرضه سهام و تشکیل پرونده کیفری و تعقیب قضایی مدیران شرکت از سوی دادستان عمومی و انقلاب مشهد منتهی و کیفرخواست در اسفند ۹۷ به دادگاه ویژه اقتصادی ارجاع شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: توییتر حسام الدین آشنا رسانه ملی صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم

محمد مهاجری فیلمی از اظهارات وزیر اقتصاد دولت سیزدهم پیش از تکیه زدن بر این جایگاه را منتشر کرده است.

محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا، در واکنش به فیلم منتشر شده از صحبت های احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد که گفته بود: یکسری نارضایتی های مقطعی در اقتصاد وجود دارد که با روی کار آمدن دولت فعال و برنامه‌ریز و با یک حرکت علمی و جهادی بزرگ تا شش ماه قابل رفع است، نوشت:

مطالب بالا را آقای احسان خاندوزی، چندهفته قبل از آنکه از سوی آقای رئیسی به سمت وزارت اقتصاد منصوب شود، سروده است!

بیان این جملات، از سه حال خارج نیست:

۱- بازی سیاسی به نمایندگی از جناحی که الان از بانیان وضع موجود است

۲- توهم

۳- تحلیل و پیش بینی نادرست

هریک از این سه، دلیل بر تصمیم رئیس جمهور برای برکناری اش نیست؟

اگر می بینید کنار گذاشته نمی شود، علتش را در سود کسانی ببینید که اجازه تصمیم درست به رئیس جمهور نمی دهند.

فیلم کامل صحبت های خاندوزی را در ادامه ببینید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • رسانه عبری زبان: کشورهای عربی مانع تلاش ترکیه برای ورود به پرونده غزه شدند
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • مخالف آشکار دولت رئیسی با تعطیل شدن روز شنبه /از مجلس تعجب می کنیم!
  • خبر ویژه برای متقاضیان خودروی وارداتی دست دوم/ دولت مخالف است؟