Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@16:37:50 GMT

2 تیم غواصی در جست‌وجوی جوان غرق‌شده در سد دامغان

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۸۶۳۳

2 تیم غواصی در جست‌وجوی جوان غرق‌شده در سد دامغان

رئیس هلال احمر شهرستان دامغان از اعزام تیم غواصی این نهاد برای یافتن پیکر جوان غرق شده در سد شهید شاهچراغی دامغان خبر داد.

حمیدرضا داودیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تیم غواصی هلال‌احمر دامغان همچنان در حال جست‌وجو است و هنوز پیکر این جوان پیدا نشده است.

وی با بیان اینکه خبر غرق شدن این جوان شب گذشته به هلال احمر گزارش شد افزود: شب گذشته تیم غواصی هلال احمر در منطقه حاضر شد و با جست‌وجوی سطحی منطقه موفق به کشف جسد نشد اما از آنجا که براساس قوانین غواصی در شب ممنوع است، تیم غواصی هلال احمر در شب گذشته تنها به جست وجو و بررسی سطح دریاچه سد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 داویان از اعزام دوباره تیم غواصی هلال‌احمر دامغان به منطقه خبر داد و گفت: این تیم از صبحگاه امروز در محل سد حاضر شده و به جست‌وجو می‌پردازد اما تاکنون موفق به یافتن جسد فرد غرق شده نشده است.

رئیس هلال احمر شهرستان دامغان با بیان اینکه یک تیم غواصی از ساری نیز در منطقه حضور دارد ادامه داد: تقریبا همه شهرهای ساحلی دارای تیم‌های غواصی هستند لذا تیم غواصی شهرداری ساری نیز در دامغان حضور دارد و به همراه همکاران ما در جست‌وجوی پیکر این جوان غرق شده هستند.

دکتر داودیان با بیان اینکه این حادثه اولین گزارش غرق شدگی امسال از سد دامغان است از مردم خواست از شنا در سدها و دریاچه‌ها و استخرهای غیرایمن پرهیز کنند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غرق شده دامغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود

یک مرد ۴۰ ساله که برای عکاسی به ارتفاعات جنگل ابر شاهرود رفته بود، بر اثر سقوط از ارتفاع جان باخت. - اخبار استانها -

علی عامریان رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: حوالی ساعت 18 و 40 دقیقه عصر روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت 1403، بنا بر گزارش واصله اطلاع یافتیم مردی حدوداً 40 ساله در منطقه موسوم به "قلعه‌چه" که در سمت چپ آن پرتگاهی وجود دارد دچار حادثه سقوط شده است.

وی با اشاره به وجود پرتگاه‌های عمیق در این منطقه افزود: فرد مذکور به پایین پرتگاهی حدوداً 100 متری سقوط کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شاهرود با تأیید کشته شدن این مرد 40 ساله افزود: تیم امدادونجات جمعیت هلال احمر شاهرود با احداث کارگاه نجات در منطقه و انجام طناب‌کشی‌های لازم در حال بالا کشیدن جسد از پرتگاه به سمت بالا هستند.

عامریان با اشاره به اینکه تیم دوم امدادونجات نیز برای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شده است بیان داشت: باتوجه به اینکه مسیر حادثه صعب‌العبور بوده و منطقه نیز متأثر از هوای ناآرام جوی است، عملیات بالا کشیدن جسد فرد فوت شده به کندی پیش می‌رود.

انتهای پیام/363/

 

دیگر خبرها

  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در سیلاب نیشابور
  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد
  • سقوط مرگبار در ارتفاعات شاهرود
  • سقوط مرگبار عکاس ۴۰ ساله از ارتفاعات جنگل ابر شاهرود
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه تفریحی غار زینگان
  • نجات ١٠ گردشگر در منطقه«غار زینگان» ایلام توسط نجاتگران هلال احمر
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی