Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@01:14:25 GMT

جاده دسترسی مردم روستای گدو آسفالت می شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۶۸۸۲۹

جاده دسترسی مردم روستای گدو آسفالت می شود

فرماندار شهرستان سیریک با بیان اینکه یکی از درخواست ها و مشکلات اصلی مردم روستای گدو عدم داشتن جاده دسترسی مناسب به روستاست، گفت: جاده دسترسی مردم روستای گدو به مرکز شهرستان سیریک آسفالت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ احمد جمالدینی، فرماندار شهرستان سیریک ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سیریک در مسجد اهل سنت روستای گدو گفت: اخلاق مداری باید سرلوحه کار همه مدیران شهرستان باشد و هر مسئولی که به مردم بی احترامی کند قابل بخشش نیست و جایی در دستگاههای اجرایی برای پذیرش مسئولیت نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: یکی از اولویت های مهم روستاهای پشتکوه  احداث راه دسترسی آسفالت روستای گدو می باشد که امیدواریم با توجه به رایزنی های صورت گرفته با راه و شهرسازی و راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در ماههای آینده سال جاری شاهد آسفالت این جاده برای مردم خوب و نجیب روستای گدو باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیریک ابراز کرد: اولویت کاری ما بحث محرومیت زدایی روستاهاست و برای محقق شدن این خواسته مردم باید همراه و در کنار دهیاران و شوراهای اسلامی باشند برای اینکه اگر اتحاد و همدلی نباشد کار به تنهایی پیش نخواهد رفت.

جمالدینی خاطرنشان کرد: تشکیل جلسه شورای اداری در سطح روستاها بهانه ای برای حضور مسئولان در روستاهاست تا علاوه بر رصد محیط روستاها و دیدار چهره به چهره با مردم در جریان خواسته و مشکلات مردم بیشتر آشنا و نسبت به تسریع و حصول امورات مردم روستاها اقدام عاجل داشته باشند.

فرماندار شهرستان سیریک یادآور شد: برخی متاسفانه در فضای مجازی اقدام به تخریب دولت می کنند که تخریب دولت یعنی تخریب نظام و این افراد بدانند که خواسته یا ناخواسته راه دشمنان نظام را دنبال می کنند و با توجه به اینکه سال حساسی در پیش داریم و هم و غم همه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیشروست نا امید کردن مردم و بدبینی نسبت به نظام یک خیانت به نظام و انقلاب به شمار می رود  و با افراد قانون شکن برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

جمالدینی در این جلسه نصب علائم راهنمایی و رانندگی در جاده های پشت کوه ، رفع مشکل آنت دهی، آغاز عملیات زیر سازی راه گدو بطول 54 کیلومتر، پیگیری رفع مشکل مجوز خانه بهداشت، رفع مشکل  اراضی منازل مسکونی جدید الاحداث روستاهای پشت کوه در خصوص آب و برق ، پیگیری احداث سالن چند منظوره برای روستاهای پشت کوه و خانه ورزش روستایی را از مهمترین برنامه های در دست پیگیری و اجرا برشمرد.

فرماندار شهرستان سیریک گفت: جاده دسترسی مردم روستای گدو به مرکز شهرستان سیریک آسفالت می شود.

جمالدینی فرماندار شهرستان سیریک بیان کرد: یکی از درخواست ها و مشکلات اصلی مردم روستای گدو عدم داشتن جاده دسترسی مناسب به روستاست.

وی گفت: در ماه آینده عملیات زیر سازی و مخلوط ریزی جاده روستای گدو به طول چهار کیلومتر و نیم برای آسفالت آغاز خواهد شد؛  برای اجرای این پروژه اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان هزینه خواهد شد.

گفتنی است روستای گدو با 75 خانوار و جمعیت 350 نفری در فاصله 30 کیلومتری جنوب شرقی شهر بندر سیریک قرار دارد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان

 رحمتی در خصوص بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان گفت: این موضوع باید توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور انجام شود.

وی افزود: عملیات ترمیم روکش آسفالت آزادراه زنجان –تبریز به طول ۲۱۰ کیلومتر شروع شده و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

رحمتی گفت: در این مسیر دو محور مهم وجود دارد که محور اول به طول ۵۳ کیلومتر بسیار اساسی بوده و قرار است کل آسفالت این محور تعویض شود ۱۶۰ کیلومتر دیگر هم نوسازی و بهسازی می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در مجموع در این جاده ۲۱۰ کیلومتر باید تامین منابع شود و در اختیار مجموعه راهداری قرار گیرد که مصوب شد ادامه داد: با ابلاغ وزیر راه و شهرسازی، بهسازی و آسفالت آزادراه تبریز- زنجان توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور به طول ۲۱۰ کیلومتر از محل منابع در اختیار سازمان مذکور با فوریت با اعتبار یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان که ۴۰۰ میلیارد تومان از محل قیر رایگان توسط وزارت راه و شهرسازی و۷۰۰ میلیارد تومان هم از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تامین می‌شود.

وی افزود: آزادراه پیامبر اعظم (ص) یا همان آزادراه تبریز- زنجان یکی از موضوعات مهمی بود که در سفر روز جمعه وزیر راه و شهرسازی به استان مطرح شد چراکه همه مردم نسبت به وضعیت این مسیر معترض هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رفع و آشکارسازی ۹ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • بهره مندی روستای سَبزکان ریگان ازآب سالم
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • ۲۵۰۰میلیارد تومان روکش آسفالت اصفهان در ۱۴۰۲
  • دسترسی به نقشه مترویی راه های کشور در سایت ۱۴۱ فراهم شد
  • بهسازی ۲۱۰ کیلومتر از آسفالت آزادراه تبریز - زنجان