Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی گفت: دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی باید برای جامعه اشتغالزایی کنند چرا که ما کارآفرین تربیت‌ می‌کنیم. ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، محمدحسین امید ظهر امروز در آئین افتتاح پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی با اشاره به اینکه از دانشجویان این دانشگاه انتظار می‌رود از آموزش‌های کاربردی نهایت استفاده را داشته باشند، اظهارداشت: فارغ التحصیلان این دانشگاه باید برای جامعه اشتغالزایی ایجاد کنند چرا که در دانشگاه علمی و کاربردی  کارآفرین تربیت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی با اشاره به اینکه در برگزاری المپیاد به دنبال ایجاد رقابت سالم و ایجاد همدلی هستیم، اضافه کرد: در برگزاری این رویداد ورزشی به میزبانی استان‌های محروم امکان وجود مشکلاتی است که باید برای رفع آن‌ها اقدام شود.

شهرکرد| دانشگاه علمی و کاربردی پای سرمایه‌گذار خارجی را به بام ایران باز کردکارت شناسایی 1000 مدرس غیرفعال دانشگاه علمی و کاربردی در استان مرکزی باطل شد85 درصد ظرفیت دانشگاه علمی و کاربردی کهگیلویه و بویراحمد خالی است

گفتنی است، پنجمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه جامع علمی کاربردی در 8 رشته ورزشی از امروز آغاز شد.

انتهای پیام/ ع

R41350/P1494/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۸۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم جناب آقای دکتر قدیانی رئیس دانشگاه جامع انقلاب اسلامی ضمن خیر مقدم به بررسی ابعاد شخصیتی علامه بزرگ شهید مطهری پرداختند و در ادامه گزارش مختصری از فعالیت دانشگاه در حوزه‌های آموزشی، پژوهشی و فناوری در یک سال اخیر ارائه کردند.
سپس میهمان ویژه مراسم جناب آقای دکتر سعدالله زارعی از کارشناسان خبره حوزه بین الملل و به ویژه غرب آسیا بیاناتی را پیرامون تحولات اخیر منطقه مطرح کردند.
در این همایش ، بسیج دانشجویی بیانیه‌ای در راستای محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همینطور دفاع جانانه دانشجویان دانشگاه‌های هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی دفاع غزه آماده کردند که متن بیانیه توسط یکی از دانشجویان فعال بسیج دانشجویی قرائت شد.
در پایان ، رئیس دانشگاه از استادان برتر گروه‌های مختلف آموزشی تجلیل کرد.
همچنین دانشجویان طوماری در محکومیت جنایات و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا با دانشجویان بصیر و بیدار آمریکا و همینطور همبستگی با مردم مظلوم و بی دفاع غزه امضاء کردند.

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • محرومیت‌زدایی امیدبخش بسیج سازندگی در کردستان + فیلم
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم