Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه نشست مشترک با حجت الاسلام محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با هدف تعیین تکلیف مدارس استیجاری متعلق به بنیاد شهید اظهار داشت: امر آموزش و پرورش تا جایی مهم است که باید به تمام جوانب آن به درستی پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسنی بندپی افزود: حدود ۳۵ مدرسه از بدو پیروزی انقلاب تحت مالکیت بنیاد شهید انقلاب اسلامی قرار داشته که در اختیار آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران بود اما اخیراً با توجه به اینکه بنیاد حکم تخلیه این اماکن را از قوه قضائیه اخذ کرده بود دو نشست در محل بنیاد شهید و دیگری در استانداری تهران برگزار شد.

وی بیان داشت: بر اساس این جلسات مقرر شد اماکن به لحاظ کارشناسی قیمت گذاری شده و تا تعیین تکلیف فروش قطعی از طرف بنیاد شهید، ماهانه و به صورت اجاره در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد همچنین دو کارشناس منتخب از بنیاد شهید و آموزش و پرورش نیز تعیین شدند که کار کارشناسی برای شهر تهران به اتمام رسیده و با عقد تفاهم نامه مال الاجاره از اول شهریورماه سال جاری در اختیار آموزش و پرورش قرار می‌گیرد.

استاندار تهران گفت: همزمان با این اقدام نسبت به تعیین قیمت اماکن از اواسط مردادماه نیز اقدام می‌شود تا آموزش و پرورش مالک دائم ساختمان‌ها شود و با توجه به محدودیت‌های آموزشی در شهر تهران و قرار داشتن در آستانه سال تحصیلی جدید خانواده‌ها نگران ثبت نام فرزندانشان در این مدارس نباشند.

محسنی بندپی در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شده ضمن استمرار همکاری‌ها، شرایطی فراهم شود که فضاها به صورت اجاره و یا دائمی در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد و همزمان آموزش و پرورش نیز متعهد شده که نسبت به پرداخت مال الاجاره و همچنین از محل تهاتر نسبت به تملک ساختمان‌ها اقدام کند.

کد خبر 4678532

منبع: مهر

کلیدواژه: انوشیروان محسنی بندپی استانداری تهران اداره کل آموزش و پرورش استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۶۹۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قربان ولی زاده در جلسه مدیران مناطق آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با بیان اینکه زحمات و تلاش‌های آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبت‌ها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزشهای دینی و الهی قابل تقدیر است، گفت: در بحث راهیان نور به عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا استان تهران به موضوع حجاب در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: موضوع حجاب فقط یک موضوع صرف فرهنگی نیست، بلکه امروز دشمن از حجاب و اقتصاد، در حوزه امنیتی استفاده می‌کند.

ولی زاده در ادامه بیان داشت: اگر بتوانیم جهاد فی سبیل الله که مکتب فرهنگ شهدا بود، را به نسل امروز منتقل کنیم می‌توانیم بگوییم کنگره شهدا موفق است. اگر قرار است کاری انجام شود باید سعی کنیم از منابع درست استفاده کنیم و آنچه ارائه می‌شود اثربخش باشد.

در ادامه این جلسه، هر یک اعضای این کمیته به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در برگزاری مطلوب این کنگره پرداختند و مقرر شد برنامه عملیاتی گام به گام برای این موضوع تدوین شود تا در جلسات آتی مورد بررسی قرار گیرد.

کد خبر 6090428

دیگر خبرها

  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • دشمن از اقتصادوحجاب در حوزه امنیتی علیه کشورمان سواستفاده می کند
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • خصوصیات شهید مطهری باید برای معلمین الگو باشد
  • تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه‌های فرهنگی قابل تقدیر است