Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@05:20:05 GMT

مشکلات مالکیت رصدخانه تاریخی مراغه برطرف شود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۰۰۲۰

مشکلات مالکیت رصدخانه تاریخی مراغه برطرف شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز یک شنبه در حاشیه حضور مدیران استانی در شهرستان مراغه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: رصدخانه مراغه یکی از آثار مهم تاریخی استان است و یک اثر باستان‌شناسی بوده که عملیات احیای آن با همکاری شهرداری و میراث فرهنگی مراغه پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان مراغه از جمله شهرستان‌هایی است که مشکل خاصی در آن وجود ندارد و مدیریت ارشد استان برای رفع مشکلات موجود تلاش می‌کند، افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰ پروژه در شهرستان مراغه در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورمحمدی همچنین با اشاره به اینکه آزادراه مراغه- هشترود یکی از پروژه‌های مهم استان است، گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای قطعه ۲ و ۳ این پروژه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه آزادراه مراغه- هشترود در بیشتر فازها پیشرفت ۵۰ درصدی دارد، گفت: با وجود محدودیت منابع دولتی ولی به دنبال تسریع و تکمیل این پروژه مهم هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی امروز همچنین از اجرای طرح بازآفرینی شهری در بافت حاشیه‌نشین شهر مراغه و دو واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان بازدید کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل دفتر بازرسی و امور حقوقی استانداری نیز استاندار آذربایجان شرقی را در این سفر همراهی می‌کنند.

کد خبر 4678600

منبع: مهر

کلیدواژه: مراغه استانداری آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه

این روز‌ها شکوفه‌های سفید و صورتی باغ‌های سیب چشم هر بیننده‌ای را می‌نوازد وزیبایی خاصی به باغ‌های شهر مراغه بخشیده است.

بیشترین باغ‌های سیب آذربایجان شرقی در شهر مراغه قرار گرفته و در این فصل شکوفه‌های سیب طراوت و زیبایی حاشیه رودخانه مردق چای، سراجو چای، کهجوق چای را دوچندان کرده است.

شهرستان مراغه با ۱۴ هزار هکتار باغ سیب قطب تولید این محصول در آذربایجان شرقی است.

سالانه در این شهرستان حدود ۳۰۰ هزار تن سیب تولید و روانه بازار می‌شود.

دیگر خبرها

  • صدور سند امامزاده بی بی خدیجه خاتون میبد
  • برگزاری آیین نکوداشت ۱۶ اردیبهشت روز مراغه
  • معارضات پروژه بزرگ بسط شرقی حرم مطهر برطرف شد
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • رصدخانه مراغه؛ نگینی درخشان در تاریخ نجوم ایران
  • 16 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه