Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: ۵۶۳ میلیارد و ۵۶۷ میلیون ریال قاچاق کالا در سطح استان کشف شد. ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از تشکیل 985 پرونده قاچاق در چهار ماهه نخست سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد پرونده، 66 پرونده آن بالای یک میلیارد ریال و 24 پرونده دیگر نیز بالای 5 میلیارد ریال ارزش ریالی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمار پرونده‌های قاچاق نسبت به چهار ماهه سال گذشته 22 درصد افزایش داشته است، افزود: 24 باند قاچاق کالا متلاشی شده و 766 نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان کردستان به تشریح آمار کشفیات قاچاق کالا پرداخت و تصریح کرد: در چهار ماهه نخست سال‌جاری بیش از 7 میلیون نخ سیگار، 75 هزار و 900 متر پارچه، 4 میلیون و 196 هزار قلم دارو، 19 تن برنج، بیش از 3 تن چایی و یک‌هزار و 806 دستگاه لوازم خانگی در سطح استان کشف شده است.

کشف کالای قاچاق در استان مرکزی 20 درصد افزایش یافتمحموله میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان کشف شد6 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان مرکزی کشف شد

وی به کشفیات سوخت قاچاق اشاره کرد و گفت: در چهارماهه نخست امسال306 هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 88 درصد افزایش داشته است.

سردار آزادی ادامه داد: همچنین دو هزار و 985 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، یک‌هزار و 274 دستگاه تلفن همراه، 197 هزار قلم لوازم آرایشی و 81 هزار و 982 ثوب البسه، بیش از 3 هزار قطعه لوازم یدکی خودرو و 381 راس دام قاچاق کشف شده است.

وی عنوان کرد: 412 دستگاه خودرو نیز در این باره توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی تعداد کل پرونده‌های تشکیل شده در حوزه کشفیات قاچاق کالا را 563 میلیارد و 567 میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۰۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • سه قاچاقچی سوخت در ایرانشهر محکوم شدند
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف در حال پیگیری است
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف