Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایعه انتقال «گرت بیل» به تیم جیانگسو سونینگ چین به یکی از داغ‌ترین سوژه‌های فصل نقل و انتقالاتی تابستان سال جاری بدل شده است اما حتی اگر انتقال مرد ولزی به چین قطعی شود هیچ تضمینی وجود ندارد که وی برای تیم چینی به میدان برود و براساس گزارش‌ها رابطه تنگاتنگ این تیم با باشگاه اینترمیلان می‌تواند تونل منتهی به سن‌سیرو باشد!

گزارش‌های هفته جاری مدعی شدند که بیل قرار است با قراردادی سه ساله و به ارزش هفته‌ای یک میلیون پوند به جیانگسو ملحق شود و رئال مادرید را پس از ۶ سال ترک کند؛ جایی که وی به همراه کهکشانی‌ها چهار بار لیگ قهرمانان و یک بار لالیگا را فتح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در صورت تحقق این انتقال تضمینی وجود ندارد که بیل پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات میان فصل چین در روز چهارشنبه، برای این تیم در سوپر لیگ این کشور به میدان برود.

جیانگسو جمعه هفته پیش رو با گوانگژو روبرو خواهد شد و با سه تیم صدرنشین سوپر لیگ چین یعنی گوانگژو، شانگهای و بیژینگ گوان که در کورس قهرمانی هستند، فاصله زیادی دارد.

در حقیقت بهترین جایگاهی که جیانگسو می‌تواند نسبت به فتح آن امیدوار باشد عنوان چهارمی است اما شاید نیازی نباشد که بیل خود را بابت این موضوع و فرم خانگی تیم جدیدش نگران کند!

شرکت خرده فروشی لوازم الکترونیک سونینگ که از اواخر سال ۲۰۱۵ مالکیت این باشگاه را به دست گرفت یکی از سهامداران عمده باشگاه اینترمیلان ایتالیا نیز محسوب می‌شود! بنابراین احتمال انتقال قرضی مرد ولزی به ایتالیا و بازی در تیم تحت هدایت «آنتونیو کونته» یکی از گزینه هایی است که می‌تواند باعث غافلگیر شدن همه از جمله کهکشانی‌ها شود.

باشگاه جیانگسو در سال ۲۰۱۷ و در مورد پرونده «ترنت ساینزبری» سابقه چنین حرکتی را دارد.

جیانگسو در آستانه فصل ۲۰۱۶ سوپر لیگ چین، ساینزبری را از لیگ هلند خریداری کرد؛ همزمان با برهه‌ای که این تیم قصد داشت تا از مقررات استفاده از چهار بازیکن خارجی (به شرط خریداری یک بازیکن از کشورهای عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا) بهره ببرد و این بازیکن تمام معیارها را داشت.

با این حال، تنها چند روز قبل از آغاز فصل، اتحادیه فوتبال چین با صدور دستورالعملی سهمیه بازیکنان آسیایی را کاهش داد و در نتیجه آینده ساینزبری در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت و در نتیجه در آستانه آغاز فصل، مدافع میانی به طور قرضی و با قراردادی ۶ ماهه راهی سری‌آ شد.

این خط واصل ارتباطی ۲ باشگاه در موردی دیگر مسیری بالعکس را طی کرد؛ جایی که سال گذشته «ادر» وینگر ایتالیایی از اینتر راهی جیانگسو شد و این در حالی بود که «میراندا» آخرین خرید جیانگسو لقب گرفته بود.

بر این اساس و با توجه به ترافیک نقل و انتقالاتی رو به افزایش مابین میلان و نانجینگ (شهری که جیانگسو به آن تعلق دارد)، گزینه حضور بیل در سن سیرو به جای ورزشگاه المپیک نیانجینگ نه تنها واقعی بلکه بسیار محتمل نیز به نظر می‌رسد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئال مادرید چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۰۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خراسان رضوی، مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد تحت عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

دکتر ابراهیم خالقی افزود: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شد.

مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی ۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

دکتر خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد.

واحد پیوند اعضا از بیماران مرگ مغزی دانشگاه علوم پزشکی مشهد که شمال‌شرق کشور را زیر پوشش دارد، از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده است.

دیگر خبرها

  • اعتراض هواداران میلان به سیاست باشگاه؛ در سن سیرو هیچ صدایی شنیده نخواهد شد
  • کمک فوری / نگذاریم این کودک بیمار بمیرد
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • نجات جان ۶ بیمار با اهدای اعضای بیمار ۴۴ ساله مشهدی
  • اهدای عضو بیمار مشهدی نجات‌ بخش جان ۶ بیمار
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • شایع‌ترین علت پیوند کبد در ایران
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • شایع ترین علت پیوند کبد در ایران/ زنگ خطر کبد چرب
  • شایع ترین علت نیاز به پیوند کبد در ایران