Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- ظهر امروز خبر صدور حکم قصاص محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران، به اتهام قتل همسرش میترا استاد در خروجی‌های سایت و شبکه اجتماعی خبرگزاری تسنیم منتشر شد، اما بعد از دقایقی این خبر حذف شد.

این خبر در حالی منتشر شد که صبح امروز حمید گودرزی وکیل محمدعلی نجفی با بیان اینکه هنوز حکم پرونده محمدعلی نجفی هنوز صادر نشده است، از زمان صدور حکم پرونده اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: این موضوع بستگی به دادگاه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  واکنش وکیل نجفی به خبر صدور حکم قصاص: بعید نیست حمید گودرزی وکیل مدافع محمدعلی نجفی در گفتگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از حکم صادره اطلاعی ندارم و در سایت ثنا هنوز این موضوع را چک نکردم.

وی افزود: دور از ذهن و بعید نیست که حکم صادره قصاص باشد.   گودرزی درباره بحث صلح و سازش و مذاکره با خانواده میترااستاد گفت: ما در تلاشیم، ولی هنوز در این زمینه به نتیجه نرسیده‌ایم.   حکم محمد علی نجفی روز سه شنبه توسط سخنگوی قوه قضائیه اعلام خواهد شد طبق اعلام منابع قضائی؛ حکم صادر شده از سوی شعبه ۹ دادگاه کیفری استان برای محمد علی نجفی به طور رسمی روز سه شنبه از سوی سخنگوی قوه قضائیه اعلام خواهد شد.

گفتنی است از زمان بازداشت محمد علی نجفی ادعا‌هایی در خصوص انگیزه این جنایت از ارتباطات میترا استاد با افراد خاص و اختلاف شدید نجفی و وی بر سر این ارتباطات کاری و مهدورالدمی مقتول که در نامه‌ای که در صحنه جنایت از نجفی کشف شده بود و وی را مهدورالدم معرفی کرده بود تا اختلافات خانوادگی از جنس زناشویی مطرح شد که محمد علی نجفی تنها اختلافات خانوادگی را در دادگاه اعتراف کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حکم نجفی قتل میترا استاد حکم دادگاه نجفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۰۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقات پنج وزن دوم چهل و چهارمین دوره رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.

نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به شرح زیر است:

۶۰ کیلوگرم: علی احمدی وفا، سجاد عباسپور، پویا ناصر پور، علی نوربخش
۶۷ کیلوگرم: امید احمدی، امیرمحمد یارمحمدزهی، حجت رضایی، آرمین محب ثابت
۷۷ کیلوگرم: عارف حبیب الهی، علیرضا عبدولی، محمدرضا حجامی، غلامرضا فرخی
۸۷ کیلوگرم: محمد حسین محمودی، محمد هادی صیدی، بهروز هدایت، ابوالفضل پایدار
۱۳۰ کیلوگرم: رازمیک کردیان، سید ابوالفضل میرزاده، امیرحسین کریمی، محمد سروش رنجبر

کد خبر 6089040

دیگر خبرها

  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • زمان نبرد فینال آسیا بین ایران _ تایلند مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی