Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@10:10:52 GMT

کسب چهار مقام توسط تکواندوکاران گیلانی در جام نشاط

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۱۰۳۳

کسب چهار مقام توسط تکواندوکاران گیلانی در جام نشاط

رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تکواندوکاران گیلانی در جریان رقابت‌های هفته اول تا سوم از مرحله نخست لیگ منطقه یک پومسه دسته یک مردان کشور جام نشاط در تهران ه یک مقام دومی و سه مقام سومی کسب کردند.

محسن سترگی افزود: در این دوره از رقابت ها و در مسابقات انفرادی ، در رده سنی ۱۲ الی ۱۴ سال محمد ابراهیمی پس از ورزشکارانی از استان های همدان و البرز مقام سوم را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین در رقابت های رده سنی ۳۱ الی ۴۰ سال، پویا بهاری دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در مسابقات پومسه مردان کشور موفق شد پس از ورزشکارانی از البرز و مازندران روی سکوی سوم قرار گیرد.

وی بیان کرد: در رقابت های رده سنی ۵۱ به بالا نیز، مجید طاهری پومسه رو شایسته استان گیلان توانست پس از ورزشکاری از آذربایجان شرقی مقام دوم و نایب قهرمانی این رده سنی را به خود اختصاص دهد.

رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: در رقابت های تیمی نیز، در رده سنی بالای ۳۱ سال ، تیم هیات تکواندو استان گیلان موفق به کسب مقام سوم شد.

سترگی خاطرنشان کرد: در هفته اول تا سوم از مرحله نخست لیگ منطقه یک پومسه دسته یک مردان کشور جام نشاط با حضور ۴۸۵ پومسه‌ رو از استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سمنان، تهران،‌ قم، قزوین، همدان،‌ مرکزی، کردستان و البرز در تهران برگزار شد.

وی در ادامه گفت: این رقابت‌ها در بخش انفرادی در رده‌های سنی کمتر از ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال، ۳۱ تا ۴۰ سال، ۴۱ تا ۵۰ سال و بالای ۵۱ سال پیگیری شد. در بخش ابداعی رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و بالای ۱۸ به اجرای فرم پرداختند و در بخش تیمی‌ نیز مسابقات میان رده‌های سنی کمتر از ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال، ۱۸ تا ۳۰ سال و بالای ۳۱ سال انجام شد.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان شرقی استان گیلان خراسان رضوی خراسان شمالی قم قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در این دوره از رقابت ها ۱۸ بازیکن در تالار بدمینتون به رقابت پرداختند.
در پایان این دوره از مسابقات مهزیار امامی مقام اول، محمدطاها دامغانیان مقام دوم، امیرحسین مدرس و عرشیا موذن مشترک سوم شدند.

دیگر خبرها

  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • ۸۵ گیلانی امروز به سرزمین وحی اعزام می شوند
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی کنکور سراسری باهم رقابت کردند