Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای شهر قزوین گفت: رئیس شورای شهر قزوین بدون ادله محکم و قانع‌کننده، گزینه نامزدی پست سرپرستی شهرداری قزوین را از لیست امید خارج کرد.

سیده منیره قوامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با توجه به تعیین سرپرست شهرداری قزوین در صحن شورای شهر قزوین اظهار کرد: قرار بود فردی از سوی فراکسیون اصلاح‌طلبان لیست امید شورای شهر قزوین به عنوان سرپرست شهرداری قزوین انتخاب شود که امروز در جلسه پارلمان محلی، رئیس شورای شهر بدون دلیل قانع‌کننده، منطقی و ادله قانونی این فرد از رأی‌گیری و لیست کاندیداهای سرپرست شهرداری قزوین خارج و دور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داودی رئیس شورای شهر قزوین به جای استعلام از مجلس در خصوص فرد مورد نظر فراکسیون اصلاح‌طلبان لیست امید، از سه تن از کارکنان شهرداری برای توجیه اعضای شورای شهر استفاده کرده که با این حرکت، شان شورا را بسیار پایین آمد.

عضو اصلاح‌طلب شورای شهر قزوین ادامه داد: آنچه به نظر می‌رسد این است که انتخاب درافشانی سرپرست شهرداری قزوین مهندسی شده بوده و اینکه نظر خود رئیس شورای شهر قزوین بوده یا از جایی و جریانی و توسط افراد دیگری مهندسی شده، تفاوتی نمی‌کند؛ اصل این است که مهندسی شده سرپرست شهرداری قزوین انتخاب شده است.

انتخاب درافشانی به شهر خسارت می‌زند

قوامی اضافه کرد: محمد درافشانی در زمینه فرهنگی و ورزشی خوب عمل کرده و مدیر موفقی است اما نمی‌تواند شهرداری قزوین را با توجه به حجم معاملات و گردش مالی 15 تا 16 میلیارد تومانی ماهانه مدیریت کند و نباید این مسئولیت را قبول کند.

وی خاطرنشان کرد: قبول مسئولیت درافشانی به عنوان سرپرست شهرداری قزوین به شهر خسارت می‌زند چون تخصص لازم را در زمینه مدیریت شهری ندارد.

این مسئول تصریح کرد: رئیس شورای شهر قزوین گزینه فراکسیون اصلاح‌طلبان لیست امید را بدون ادله محکم از رأی‌گیری خارج کرد که نمی‌توانست این کار انجام می‌داد و نباید این کار را انجام می‌داد.

عضو اصلاح طلب شورای شهر قزوین یادآور شد: افراد شایسته‌تری در شهرداری قزوین وجود داشتند که می‌توانستند سرپرستی این شهرداری را بر عهده بگیرند.

به گزارش ایلنا، قوامی سخنگوی شورای شهر قزوین در دومین نشست فوق العاده پارلمان محلی قزوین که ساعت 11:30 امروز یکشنبه برگزار شد، ساعت 14:30 صحن شورا را به نشانه اعتراض ترک کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال شورای شهر شهرداری قزوین انتخاب قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت

به گزارش خبرنگار مهر، حمز ه محمدی فر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به بارش شدید در روستای تختان دهلران اظهار کرد: خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه خسارت جانی براثر جاری شدن سیل نداشتیم.

وی افزود: بلافاصله نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان‌های دهلران و آبدانان با تجهیزات کامل برای امداد رسانی اعزام شدند.

وی افزود: تنها یک منزل در روستای تختان دچار آبگرفتگی و خسارت از سیلاب شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر در تمامی شهرستان‌های استان ایلام در آماده باش کامل هستند.

هم اکنون مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان به همراه تیم‌های ارزیاب در روستای تختان حضور دارند.

کد خبر 6095929

دیگر خبرها

  • باکتری‌ها برای ما رشته سیم رسانا می‌سازند
  • سیل روستای تختان در دهلران خسارت جانی نداشت
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • محسن دلکرمی سرپرست شهرداری تیران شد
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • کمتر از ۳ درصد لوایح شهرداری قزوین عودت داده شد
  • ایجاد امید با روایت‌گری درست وظیفه همه مدیران است