Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مجتبی جوهری، رییس فدراسیون ورزش های پهلوانی و زورخانه ای طی نشستی با مجید رباطی، رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران دیدار و پیرامون توسعه ورزش زورخانه ای و ترویج فرهنگ پهلوانی گفتگو کردند.

در این نشست طرفین برای فراهم آوری بسترهای مناسب جهت رونق این رشته ملی در اماکن عمومی و فضاهای ورزشی در اختیار شهرداری تهران بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری دوره های آموزشی ورزش زورخانه ای، هنر مرشدی و کشتی پهلوانی در سطوح مختلف مربیگری و داوری این رشته ملی با استفاده از زیرساخت ها و ظرفیت های موجود در سازمان ورزش شهرداری تهران برای عموم مردم از مهم ترین مواردی بود که در این جلسه مرود بررسی قرار گرفت.

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری تهران ورزش پهلوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به جایگاه اصفهان در ورزش زورخانه‌ای گفت: ویژه‌برنامه به‌رسم فتوت به مناسبت فرارسیدن هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در راستای تکریم پهلوانان ورزش زورخانه‌ای در ذکر خانه بوتراب برگزار شد.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ثبت جهانی فرهنگ پهلوانی و آئین ورزش زورخانه ای در سازمان یونسکو به عنوان میراث فرهنگی، افتخاری ماندگار محسوب می‌شود و هدیه فرهنگی ایرانیان به فرهنگ جهانیان است.

وی با بیان اینکه روز ۱۷ شوال به‌عنوان روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، افزود: ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر از آن اشاعه در فرهنگ عمومی جامعه و تسری در مراودات و کارهای روزمره و توسعه ورزش زورخانه‌ای وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به وجود محلات قدیمی امین‌آباد، عاشق‌آباد و محمودآباد اداره فرهنگی اجتماعی ورزشی منطقه ویژه برنامه به‌رسم فتوت را برای دومین سال در راستای تکریم و بزرگداشت پهلوانان و قهرمانان نامی بزرگ این محلات برگزار کرد.

رسالت با اشاره به جایگاه اصفهان در ورزش زورخانه‌ای تصریح کرد: ویژه برنامه به. رسم فتوت در قالب اجرای ورزش‌های زورخانه‌ای، تکریم خانواده پهلوان شهید محله محمودآباد و تکریم و بزرگداشت پهلوانان ورزش زورخانه‌ای در منطقه ۱۲ اصفهان در ذکر خانه بوتراب محله محمودآباد برگزار شد.

کد خبر 748041

دیگر خبرها

  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • فرهنگ پهلوانی از گود زورخانه تا گرد جهان
  • فیلم| اینجا مشق پهلوانی می‌کنند
  • فیلم| اینجا تمرین پهلوانی می‌کنند
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲
  • انتخاب رییس هیأت ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان