Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@22:35:29 GMT

زنجان آمادگی میزبانی رقابت‌های مختلف ورزشی را دارد

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۱۵۱۷

زنجان آمادگی میزبانی رقابت‌های مختلف ورزشی را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلی بعد از ظهر یکشنبه در مجمع انتخابات هیئت انجمن‌های ورزشی استان که با حضور دبیر فدراسیون انجمن‌های ورزشی و نیز اعضای مجمع در سالن کنفرانس اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با بیان اینکه خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که در حوزه ورزش از زیرساخت‌های خوبی برخوردار است، افزود: همین زیرساخت‌ها باعث شده است که بتوانیم میزبانی رقابت‌های مختلف را بر عهده بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی بازوان توانمند فدراسیون‌ها بوده و باید نگاه حمایتی جدی به این هیئت‌ها داشته باشیم، تصریح کرد: انجمن‌های ورزشی یکی از هیئت‌های فعال استان است که رشته‌های مختلفی را تحت پوشش قرار داده و به همین خاطر و با توجه به شرایط خاصی که این هیئت دارد، باید از سوی فدراسیون مورد حمایت جدی قرار گیرد.

خلیلی با یادآوری اینکه تا زمانی که موضوع استعدادیابی را به معنای واقعی کلمه پیاده نکنیم، قادر نخواهیم بود واژه توسعه را در حوزه ورزش صرف کنیم، ادامه داد: اهتمام به مقوله استعدادیابی از سوی هیئت‌های ورزشی باعث رشد و بالندگی رشته‌های مختلف خواهد شد، این در حالی است که غفلت از این موضوع می‌تواند ورزش را در مسیری که به توسعه ختم نمی‌شود، قرار دهد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در ادامه از آموزش و پرورش به‌عنوان دستگاهی که پایه‌های استعدادیابی در آن شکل می‌گیرد یاد کرد و گفت: خوشبختانه زنجان جزو استان‌هایی است که تعامل خوب و سازنده‌ای با اداره‌کل آموزش و پرورش استان داشته و امیدواریم این تعامل به‌گونه‌ای پیش برود که شاهد انجام مقوله استعدادیابی در ورزش استان به معنای واقعی کلمه باشیم.

خلیلی ضمن قدردانی از رئیس سابق هیئت انجمن‌های ورزشی استان که نزدیک به یک دهه در این عرصه فعالیت کرد، افزود: استفاده از همه ظرفیت‌ها یکی از ملزومات کسب موفقیت توسط هیئت‌ها است، به همین خاطر انتظار داریم مجموعه جدید هیئت انجمن‌های ورزشی استان، تعامل سازنده‌ای را با فعالان و ظرفیت‌هایی که شاید تا به امروز مغفول مانده است، داشته باشند.

کد خبر 4678688

منبع: مهر

کلیدواژه: ورزش و جوانان زنجان علی خلیلی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ سلطانی با بیان اینکه تا اواسط این هفته بارندگی برای استان پیش بینی نشده است، گفت: تا روز سه شنبه این هفته دمای هوا نیز به صورت تدریجی افزایش و از روز چهارشنبه تا آخر هفته دمای هوا در اغلب مناطق استان کاهش می‌یابد و هوا خنک خواهد شد.

وی افزود: دمای فعلی شهر زنجان ۱۲ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

کارشناس هواشناسی استان با اشاره به میزان نوسان دمای شهر‌های استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان چهار و ۲۵ درجه، ابهر چهار و ۲۵، خرمدره ۶ و ۲۳ درجه، آب‌بر ۱۴ و ۲۹ درجه، قیدار ۶ و ۲۱ درجه، سلطانیه ۲ و ۲۳ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • مرزبانان کشور برای دفاع ازمرزها و انقلاب دراوج آمادگی قرار دارند
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • پیش بینی وزش باد در مناطق مختلف استان