Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج از اعزام 80 ورزشکار نخبه بسیجی در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد و گفت: از هفته سوم مردادماه اعزام ورزشکاران بسیجی که در تیم های ورزشی استان  موفق و نمونه هستند به مناطق عملیاتی غرب کشور آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفار پور با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم تربیت بدنی سپاه کربلا برگزاری اردوی راهیان نور می باشد، خاطرنشان کرد:با توجه به اینکه اردوی راهیان نور یک اردوی تربیتی، فرهنگی و اخلاقی است ،مربیان و سرپرستان تیم های ورزشی هم در این اردو شرکت خواهند کرد.

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا با اشاره به ویژگی های اردوی راهیان نور،اظهار کرد:ورزشکاران بسیجی با حضور مناطق عملیاتی غرب کشور با آرمان های امام و شهدا تجدید میثاقی دوباره می بندند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: راهیان نور راهیان نور مازندران سپاه کربلا تربیت بدنی سپاه کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در جلسه شورای اقامه نماز مازندران، حکمرانان شایسته را نمازگزاران واقعی جامعه توصیف کرد و افزود: ظرفیت گروه های مردمی مازندران همواره قدرتمندترین گروه ها هستند و باید گروه های مردمی اقامه نماز جماعت با مشارکت جوانان همانند گروه های خیرین و محیط زیست فعال شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسئول سازی نماز در دستگاههای اجرایی مازندران باید عملیاتی شود، ادامه داد: مراکز علمی و دانشگاهی مازندران در اهمیت برپایی اقامه نماز جماعت باید بیشتر پای کار باشند. پیشینه دیار علویان در حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی را باید همواره حفظ و ترویج کنیم.

نوری با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در گفتمان سازی اقامه نماز مازندران بیشتر ورود داشته باشند، گفت: امروز خطر جدی که جامعه اسلامی و دینی را تهدید می کند، فردی کردن دین است.

استاندار مازندران با اظهار اینکه اقامه نماز در دیار علویان همواره باید با جدیت عملیاتی شود، گفت: اگر مردم را پای فریضه نماز بیاوریم، مابقی فرایض دینی و اسلامی عملیاتی می شود. نور نماز همه فرایض دینی را روشن می کند، بنابراین اقامه نمازجماعت در همه نقاط مازندران باید مورد اهتمام قرار بگیرد.

استاندار مازندران به تظاهرات دانشجویان آمریکایی در راستای. حمایت از مردم غزه اشاره کرد و گفت: به طور یقین دانشجویان و جوانان مراکز علمی و دانشگاهی کشور باید بیش از پیش ورود داشته باشند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901983

دیگر خبرها

  • رفع ۹۰ درصد آبگرفتگی‌های ناشی از بارندگی در اهواز
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • اعزام سه هزار نفر از بسیجیان لرستانی به اردوی راهیان نور غرب کشور
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود