Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه زمان‌بندی مسابقات لیگ دوومیدانی باشگاه‌های کشور مشخص شد. ۰۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، لیگ دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال 98 کار خود را از 24 مرداد ماه سال جاری آغاز خواهد کرد تا تیم‌های حاضر در این مسابقات به رقابت با یکدیگر بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از نشست و بررسی‌های انجام گرفته شده برنامه زمان‌بندی رقابت‌ها به شرح زیر خواهد بود:

*آقایان

مرحله اول:
پنجشنبه 24 مرداد
جمعه 25 مرداد

مرحله دوم:
پنجشنبه 14 شهریور
جمعه 15 شهریور

مرحله سوم:
یکشنبه  24 شهریور
دوشنبه 25 شهریور

*بانوان

مرحله اول:
یکشنبه 27 مرداد
دوشنبه 28 مرداد

مرحله دوم:
پنجشنبه 21 شهریور
جمعه 22 شهریور

مرحله سوم:
شنبه 30 شهریور
یکشنبه 31 شهریور

قهرمانی آذربایجان شرقی در مسابقات دوومیدانی کشور/ 2 رکورد ملی شکسته شد

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط دو و میدانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دو و میدانی دو و میدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت

شادروان مسعود اسکویی، گوینده و مجری کارشناس پیشکسوت شبکه رادیویی ورزش که چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه لگن و پا در بیمارستان بستری بود، دار فانی را وداع گفت.

دوستداران ورزش از نسل قدیم، گزارش‌های مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه‌های ورزشی را در برنامه «ورزش از نگاه دو» تلویزیون از جمله فوتبال به یاد دارند. وی از سال ۶۰ به بعد به رادیو رفت و مسابقات ورزشی را گزارش می‌کرد.

استاد اسکویی قدیمی‌ترین مجری کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما بود که دوره تهیه کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهر‌های زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد.

یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود. او همیشه در مصاحبه هایش با اهالی رسانه به ریشه اش در ایران و عشق به کارش تاکید می‌کرد و همین عشق به مردم باعث شد با اینکه حال مساعدی نداشت، اما سال تحویل پشت میکروفن رادیو نشست تا شنوندگان رادیو ورزش بخش‌هایی از برنامه سال تحویل را با اجرای او بشنوند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • بازگشت قطارهای تندرو به خط ۵ مترو
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست