Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@16:42:48 GMT

پیاده روی خانوادگی بسیجیان شاهرود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۱۷۱۳

پیاده روی خانوادگی بسیجیان شاهرود

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت عملیات مرصاد و به همت پایگاه های بسیج شهدای شاهکوه و ضحی مسجد و حسینیه باب الحوائج شاهکوییهای شاهرود، پیاده روی خانوادگی بسیجیان در مسیر جاده سلامتی تا آبشار برگزار شد.
در این برنامه شرکت‌کنندگان با خودروی شخصی از محل پایگاه تا پارک بلوار را طی و در آنجا به پیاده روی در جاده سلامتی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف از برگزاری این برنامه، ورزش و تحرک ، ایجاد دوستی و رفاقت بین همشهریان شاهکویی، اهمیت به خانواده و ایجادنشاط باحضور نوجوانان و جوانان در جامعه بوده است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان

ایسنا/گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: ۲ خودرو سواری در جاده گالیکش به بجنورد تصادف کردند و نجاتگران گلستان و خراسان شمالی با مشارکت عوامل اورژانس این ۲ استان به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.

 قاسم غریب آبادی شامگاه جمعه ۱۴ اردیبهشت در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۵:۶ عصر جمعه ۱۴ اردیبهشت ۲ خودرو سواری پراید و سوزوکی ویتارا در جاده گالیکش به بجنورد، بین پل‌های ۷ و ۸ جنگل گلستان تصادف کردند و براثر آن ۱۰ نفر مصدوم شدند.

وی بیان کرد: مرکز ۱۱۲ هلال احمر استان یک تیم از پایگاه تنگراه به محل حادثه اعزام کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در امدادرسانی به این حادثه تیم های عملیاتی هلال احمر گلستان، پایگاه دشت خراسان شمالی و عوامل اورژانس این دو استان مشارکت داشتند.

غریب آبادی خاطرنشان کرد: نجاتگران گلستان پس از انجام اقدامات اولیه سه نفر از مصدومان را به بیمارستان رسول اکرم(ص) کلاله انتقال دادند، ۲ مصدوم توسط نجاتگران خراسان شمالی و پنج مصدوم هم توسط اورژانس گلستان و خراسان شمالی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیاده روی معلمان در شاهرود
  • اجرای ۱۸۰ برنامه شاخص هفته بسیج در شاهرود پیش‌بینی شد
  • اجرای طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • گروه‌های جهادی ۱۸۰ برنامه در شاهرود اجرا می‌کنند
  • احداث ۶ دستگاه پل عابر پیاده در محور‌های پرتردد مازندران
  • جاده تندرستی شاهرود
  • همایش پیاده روی خانوادگی در شهر رزن
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان