Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه شرکت توسعه و عمران باید حرکتی را در راستای تحقق توسعه پایدار در شهرستان آغاز کند، گفت: این شرکت می تواند به توسعه همه جانبه و پایدار بخش های مختلف گردشگری، صنعتی، معدنی، اقتصادی و کشاورزی شهرستان سرعت بیشتری بدهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم قاسم پور در گفت و گو با خبرنگار صبح توس، با اشاره به کارکرد شرکت توسعه و عمران، اظهار داشت: شرکت توسعه و عمران باید کل جمعیت شهرستان خلیل آباد را تحت پوشش قرار دهد و همه اقشار، بازاریان و از همه طیف های مختلف اقتصادی و افرادی که دل آنها برای توسعه و عمران شهرستان می تپد باید عضو این شرکت تعاونی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت توسعه و عمران می تواند یک بولدینگ بزرگ اقتصادی در بخش های مختلف باشد که مبنای یک توسعه پایدار را رقم بزند، خاطرنشان کرد: این شرکت می تواند کمک حال طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی باشد و با برنامه ریزی، سرمایه های سرگردان مردمی را به بخش های تولید وارد کند.

فرماندار خلیل آباد با تاکید بر اینکه این شرکت باید حرکتی را در راستای تحقق توسعه پایدار در شهرستان آغاز کند، تصریح کرد: امیدواریم اعضایی که به عنوان هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب شدند برای توسعه شهرستان برنامه ریزی داشته باشند تا همه ظرفیت های اقتصادی را عضو این تعاونی کنند.

وی با اشاره به اینکه این تعاونی باید اعتماد سازی عمومی ایجاد و اقشار و اصناف مختلف را عضو کند، اذعان کرد: شرکت توسعه و عمران در راستای اصل 44 قانون اساسی و توجه به بخش خصوصی و تعاونی، ظرفیت بسیار ارزشمندی برای جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال است.

قاسمپور با بیان اینکه این شرکت می تواند سرمایه های بیرون از شهرستان را به داخل شهرستان هدایت کند و آنها را به عنوان عضو وارد این شرکت کند، عنوان کرد: اگر این اتفاق رخ دهد قطعاً می تواند یکی از شرکت های فعال در این بخش باشد.

وی با تاکید بر اینکه اعضای شرکت تعاونی کار گسترده و عظیمی را بر عهده دارند که باید در بخش های مختلف اقتصادی، صنایع تبدیلی و تکمیلی ورود داشته باشند، تشریح کرد: شرکت تعاونی توسعه و عمران می توانند ظرفیت ها و استعداد های نهفته شهرستان را شناسایی کنند و ضمن تمرکز بر این موارد نیز باید توجه به اندیشه ها و نوع نگاه خرد جمعی را در تصمیم گیری ها مد نظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این شرکت نباید بر یک قشر خاص، شرایط خاص و بخش مشخصی تمرکز داشته باشند و می توانند در بخش های مختلف پیمانکاری رود داشته باشند، ابراز کرد: شرکت توسعه و عمران با اعتماد سازی که در اصناف مختلف ایجاد می کند می تواند عضو گیری بیشتری داشته باشد و اعضا را به همه شهرستان خلیل آباد متمرکز کند و در کنار، سرمایه های بیرون شهرستان را جذب کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرکت توسعه و عمران می تواند به توسعه همه جانبه و پایدار بخش های مختلف گردشگری، صنعتی، معدنی، اقتصادی و کشاورزی شهرستان سرعت بیشتری بدهد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود

ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با ارزیابی روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن اعلام کرد: بر اساس هماهنگی به عمل آمده و به شرط واریز به موقع آورده متقاضیان، ۱۵۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تا پایان شهریور آماده تحویل خواهد شد.

فرهاد سعیدی در جلسه‌ای با سازندگان پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند با اشاره به اهتمام شرکت عمران در اجرای باکیفیت و سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار کرد: پروژه‌ها هر سه ماهه تعدیل می‌خورد و این امر در قیمت تمام شده واحدها اثر دارد، بر این اساس تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا واحدها سریع‌تر تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شود.

وی سهند را پیشرو در اجرای طرح نهضت ملی مسکن عنوان کرد و گفت: باکیفیت‌ترین پروژه‌های کشور در شهر جدید سهند اجرا می‌شود و درحال حاضر ۲۳۵۰۰ واحد نهضت ملی در این شهر اجرا می‌شود.

در این جلسه آخرین وضعیت پروژه‌های مهسان، آزاده، آوین، ال‌آی، صنوبر، شمس و یلدا، بهار و بهارستان مورد ارزیابی قرار گرفت و چالش‌های پیش‌روی پروژه‌ها احصا شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید سهند، در روزهای اخیر ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با حضور وزیر راه‌ و شهرسازی افتتاح شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • علت تفاوت قیمت زیاد در انواع مختلف قهوه چیست؟
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • برداشت محصول از مزرعه طــرح مــقـایـســه گندم در هندیجان
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد