Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-08@13:53:39 GMT

جواد امام: روحانی تنها کاندیدای ممکن ما بود

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۱۹۶۰

جواد امام: روحانی تنها کاندیدای ممکن ما بود

مدیرعامل بنیاد باران گفته است: مردم باید این را بدانند، هم در سال ۹۲ و هم در سال ۹۶ اصلاح‌طلب‌ها در شرایطی پشت روحانی درآمدند که امکان معرفی یک چهره اصلاح‌طلب نبود.

به گزارش صدای ایران محمدجواد امام، فعال سیاسی اصلاح طلب و مدیرعامل بنیاد باران در گفتگو با روزنامه همدلی گفته است: «هم در سال 92 و هم در سال 96 اصلاح‌طلب‌ها در شرایطی پشت روحانی درآمدند که امکان معرفی یک چهره اصلاح‌طلب نبود و در واقع‌ حسن‌روحانی تنها کاندیدای ممکن ما بود»

بخش های مهم این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*شاخصه اصلاح‌طلبی با براندازی و منفعت‌طلبی و تفرقه‌افکنی منافات دارد و گروهی که حاضر به حضور در جمع اصلاح‌طلبان نیستند، تحت هیچ شرایطی ادعای اصلاح‌طلب بودن‌شان را مردم قبول نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*اصلاح‌طلبان دقیقا برخلاف جریان اصول‌گرایی، در بزنگاه‌های مهم همه تحت لوای سید محمدخاتمی همنشینی را تجربه می‌کنند.

*مردم باید این را بدانند، هم در سال 92 و هم در سال 96 اصلاح‌طلب‌ها در شرایطی پشت روحانی درآمدند که امکان معرفی یک چهره اصلاح‌طلب نبود و در واقع‌ حسن‌روحانی تنها کاندیدای ممکن ما بود. همچنین شرایط کشور ایجاب کرد تا برای خروج از وضعیتی که آقای احمدی‌نژاد ایجاد کرده بود، از حسن ‌روحانی اعلام حمایت کنیم. در واقع جریان اصلاحات در آن برهه حساس، به‌جای اینکه به فکر منافع جریانی باشد، مصلحت نظام و کشور را در نظر گرفت تا به هر طریقی که ممکن است، از بحران عبور کنیم.

*دولت در برخی از برنامه‌هایش کوتاهی‌هایی داشته است و همچنین تحریم و تهدیدهای بین‌المللی هم مزید بر علت شده تا در داخل یکسری از مشکلات را مردم تجربه کنند. همچنین باید به فعالیت‌های سوء دولت‌های موازی و پنهان هم اشاره شود که با فعالیت‌های‌شان در مسیر دستگاه اجرایی مانع‌تراشی می‌کنند که در نهایت مردم را مقداری دلسرد کرده‌اند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: جواد امام انتخابات روحانی صدای ایران ایران صدا ایران صدا ایرانصدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۱۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، استاندار یزد، مسائل و ظرفیت‌های احمد آباد اردکان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد. 
فاطمی گفت: مطالباتی در خصوص بافت تاریخی منطقه، در حوزه بهداشت و درمان، طرح‌های ورزشی، نهضت ملی مسکن و جاده بین مزارع مطرح شد که در حوزه ورزشی مصوباتی شامل تامین منابع برای تجهیزسالن ورزشی به کفپوش، ایجاد زمین چمن، تامین اعتبار برای حصارکشی مجموعه به تصویب رسید. 
فاطمی ادامه داد: در حزوه طرح نهضت ملی مسکن هم ساکنان خواستار الحاق یک زمین وقفی بودند که مقرر شده با هماهنگی بنیاد مسکن طرح اجرایی شود و در رابطه با جاده بین مزارع هم که مشکل مردم بود حدود پنج کیلومتر این مورد هم قرار شد که در واقع مجموعه راهداری با تامین قیری که انجام خواهد شد انشا الله با تجهیزات و ادواتی که دارد، کار را انجام دهد.
استاندار گفت: در رابطه با حوزه بافت تاریخی و آب انبار‌هایی که وجود دارد قرار شد؛ شهردار با هماهنگی میراث فرهنگی طرح مشاور در واقع روی آن لحاظ شود که به عنوان یک محور گردشگری از آن به نحو مطلوب استفاده شود.
ادای احترام به شهدای احمدآباد اردکان از دیگر برنامه‌های فاطمی در اردکان بود.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد + فیلم
  • افتتاحیه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب آغاز شد
  • برگزاری یادواره روحانی شهید سیروس در لنده
  • روایت حسن روحانی از مخالفت امام خمینی با مرتبط کردن سازمان اطلاعاتی با رهبری و بیت ایشان
  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می‌دهد
  • اجرای قانون تامین مالی تولید، اتکا به تسهیلات بانکی را کاهش می دهد
  • بررسی مطالبات مردم احمد آباد اردکان