Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا، محمد مهدی تندگویان در خصوص برگزاری برنامه های اوقات فراغتی جوانان توسط سمن های جوانان، اظهار داشت: هر ساله به منظور غنی سازی اوقات فراغت جوانان، بسته اوقات فراغت جوانان، با توجه به ضرورت اجرای برنامه های فراغتی برای جوانان در کل ایام سال، مشتمل بر برنامه ها و شیوه نامه اجرای آنها، به ادارات کل ورزش و جوانان استان ها ابلاغ می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت سمنهای جوانان در اجرای برنامه های مختلف، تصریح کرد: به منظور بهره مندی از این ظرفیت در استانها و بالا بردن سطح مشارکت جوانان در مسایل مربوط به گروه سنی جوانی، اجرای برنامه های فراغتی توسط سازمان های مردم نهاد فعال جوانان در استانها صورت می پذیرد.

تندگویان برنامه های فراغتی جوانان را مشتمل بر؛ برگزاری اردوهای گردشگری هویتی، جلسات هم-اندیشی جوانان با مسئولین، پاتوق های فرهنگی جوانان، نشست های چند دقیقه همدلی، برگزاری برنامه های فراغتی ویژه دهه کرامت و ولایت در قالب جشن و تجلیل از جوانان برتر استان دانست و گفت: همچنین در هفته جوان ویژه برنامه هایی جهت تجلیل و بزرگداشت روز جوان و حساس سازی مسئولین و جامعه نسبت به مسائل جوانان هر ساله برگزار شده و می شود.

وی با بیان این که در مجموع بیش از سی هزار برنامه با اعتباری معادل 2450 میلیون تومان در حوزه اوقات فراغت جوانان در سال 1397 برای بیش از 3 میلیون نفر از جوانان برگزار شده است، افزود: بیش از 10 هزار جلسه هم اندیشی جوانان با مسئولین، نشست های چند دقیقه همدلی، پاتوق های فرهنگی جوانان، بیش از هفت هزار اردوی گردشگری هویتی جوانان، بیش از چهار هزار برنامه اوقات فراغت ویژه دهه کرامت و بیش از هفت هزار برنامه اوقات فراغت ویژه دهه ولایت در سال 97 در کل کشور برگزار شد .

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت : همچنین در هفته جوان سال گذشته، 9481 برنامه با حضور بیش از یک میلیون ودویست هزار نفر از جوانان برگزار شد که امسال به 14 هزار و 231 برنامه با حضور بیش از یک میلیون و سیصدهزار نفر از جوانان افزایش پیدا کرد.

تندگویان خاطر نشان کرد: در هفته جوان سال 1398 با توجه به وقوع حادثه سیل در استانهای گلستان، مازندران، فارس، ایلام، لرستان و خوزستان، برنامه های هفته جوان با رویکرد حمایت و کمک رسانی به مناطق سیل زده برگزار شد که بیش از دو هزار نفر از جوانان در این هفته به استانهای سیلزده اعزام شدند و در مجموع بیش از 7 میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری و تحویل نهادهای ذی ربط شد.

معاون امور جوانان همچنین در خصوص تسهیلات اشتغالزایی جوانان گفت: در مجموع 14 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی از طریق بانک قرض الحسنه رسالت به 585 هسته کار و زندگی در 16 استان کشور پرداخت شده است که بالغ بر 1755 نفر از محل این تسهیلات، عموماٌ در حوزه دامپروری و پوشاک مشغول به کار شده اند.

تندگویان ادامه داد: از طریق صندوق کارآفرینی امید نیز در مجموع 1239 فقره تسهیلات اشتغالزایی به ارزش 70 میلیارد و 150 میلیون تومان در 31 استان کشور به جوانان پرداخت شده است که بالغ بر 1800 نفر از محل تسهیلات مذکور مشغول به کار شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اوقات فراغت سیل معاون وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و حرفه‌ای خود در فروردین ماه سال جاری، به‌صورت حضوری از طریق شعب خود در سراسر کشور و از طریق اپلیکیشن باجت به‌صورت کاملا غیرحضوری، جمعا تعداد 468 فقره وام ازدواج به متقاضیان و واجدین شرایط پرداخت کرد.

بانک تجارت همچنین با هدف اجرای قانون فرزندآوری، از ابتدای سال تا پایان فروردین ماه، 1230 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد؛ این در شرایطی است که این بانک در سال 1402 با اعطای 95 هزار و 181 فقره تسهیلات ازدواج و 89 هزار و 534 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.

اپلیکیشن باجت بانک تجارت این امکان را در اختیار مشتریان قرار داده تا بتوانند تمامی خدمات بانکی مورد نیاز خود، از افتتاح حساب و معرفی ضامن تا دریافت تسهیلات و پرداخت اقساط را به‌صورت کاملا غیرحضوری به انجام رسانند. این اپلیکیشن کاربردی به‌ویژه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را برای جوانان ایرانی تا حد قابل توجهی تسهیل کرده است.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • میزان بهره مندی از تسهیلات تبصره ۱۰۰ سه برابر شد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا