Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده، ولی فقیه در استان آذربایجان غربی گفت: مرزبانان آمادگی کامل برای جلوگیری از هرگونه تجاوز مرزی را دارند، اما کمبودهایی در مرز وجود دارد که نیاز به توجه ویژه دولت، استانداران و مسئولان استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به دیوارکشی مرز ایران و ترکیه گفت: زحمات و تلاش‌های مرزبانان برای میهن عزیزمان مثمر ثمره بوده؛ غیورمردان مرزبانی ناجا با تلاش شبانه روزی طی ۴ ماه گذشته، ۳۰ تن مواد مخدر کشف کرده اند که این نشان از اهمیت مراقبت و کنترل نوار مرزی توسط مرزبانان دارد.

سردار رضایی با تأکید بر اینکه مرزبانی ناجا حامی کولبران است، تصریح کرد: کولبر با قاچاقچی تفاوت دارد؛ کسی که هنگام شب در مرز تردد می‌کند کولبر نیست، کولبر ساعت تردد و مجوز تردد در مرز دارد.

او گفت: با تلاش شبانه روزی مرزبانان آذربایجان غربی، عبور غیر مجاز، تخلفات و جرائم مرزی در استان کاهش یافته که این مهم نشان از فرهنگ سازی صحیح و کاربردی در نقاط مرزی است.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی برای مرزبانان خدوم و زحمتکش کشور، گفت: نیاز است توجه ویژه‌ای به کولبران در مرزها شود که با مدیریت صحیح باید کولبران را کنترل کرد.

وی اشتغال در نوار مرزی را مهم دانست و تصریح کرد: مرزنشینان حامی مرزبانان هستند و توجه ویژه به آنها، می تواند زمینه ساز تأمین امنیت پایدار در مرزها باشد که به لطف خداوند و عنایت فرمانده مرزبانی ناجا این مهم در مرزهای آذربایجان غربی به خوبی مشهود است.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مرزبانی کولبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند

به گزارش صدای ایران از ایسنا،بعدازظهر ۶ اردیبهشت تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیرو‌های طالبان مواجه می‌شوند.

این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیرو‌های طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

پس از چند ساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

دیگر خبرها

  • مرزبانی ایران: ۶ مرزبان خراسان جنوبی به کشور بازگشتند
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • توقیف ۳ شناور با ۱۱ میلیارد تومان قاچاق در بوشهر
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد