Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@07:55:54 GMT

مشکلات آبرسانی استان بوشهر برطرف شده است

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۷۲۳۲۳

مشکلات آبرسانی استان بوشهر برطرف شده است

استاندار بوشهر با بیان اینکه مشکل کم‌آبی شهربرازجان درتابستان امسال در مقایسه با تابستان سال قبل کاهش یافته است گفت: با تلاش جهادی مشکلات آبرسانی در نقاط مختلف استان برطرف

شده  است.

عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در نشست با مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد به عنوان معین بازسازی شبکه آبرسانی برازجان با قدردانی از خدمات این مجموعه اظهار داشت: یکی از مشکلات مهم

کم‌آبی استان بوشهر شبکه‌های فرسوده آب است که این مشکل، سبب هدررفت آب از شبکه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی یادآورشد: با اجرای طرح‌های آبرسانی و افزایش ظرفیت آبدهی، مشکل کم‌آبی شهربرازجان درتابستان امسال در مقایسه با تابستان سال قبل برطرف شده است.

استاندار بوشهر افزود: خدمات استان‌های معین در نوسازی شبکه آبرسانی استان بوشهر  با پیگیری مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور  و استان بوشهر به صورت جهادی قابل ستایش است.

گراوند گفت: شرکت آبفای مشهد در این زمینه  ۵ کیلومتر شبکه آبرسانی فرسوده برازجان را نوسازی کرد .

وی، با بیان اینکه طرح آبرسانی در نقاط مختلف استان بوشهر در حال اجراست افزود: شهرستان‌های مختلف این استان  دچار مشکلات آبرسانی بودند که با تلاش جهادی مشکلات در نقاط مختلف استان برطرف شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: استان بوشهر منابع آب پایدار ندارد که با صدور مجوز آب شیرین‌کن با ظرفیت ۹۰ هزار متر مکعب و تکمیل این پروژه‌ها در ایجاد منابع پایدار آب استان کمک می‌کند.

گراوند توزیع اعتبارات در استان بوشهر را پروژه محور دانست و تاکید کرد: تمام استان‌های معین در نوسازی شبکه آبرسانی کمک بزرگی به حل مشکل آب آشامیدنی استان بوشهر کردند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد هم با اشاره به همدلی و هماهنگی استاندار و مسئولان در اجرای طرح‌های آبرسانی گفت: همکاری و همدلی در استان بوشهر سبب شد طرح نوسازی شبکه

آبرسانی برازجان که ۴ ماه طراحی شده بود سه ماهه تمام شود.

حسین اسماعیلیان، بازدید استاندار و مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان از روند اجرای طرح نوسازی شبکه آبرسانی برازجان را سبب دلگرمی مجریان پروژه دانست و تصریح کرد: شرکت آبفای مشهد  ۵ کیلومتر از شبکه آبرسانی برازجان با هدف افزایش ظرفیت انتقال آب و تامین فشار مناسب نوسازی کرد.

۷۲۱۲/۶۰۴۵

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آب و فاضلاب استان بوشهر شرکت آب و فاضلاب مشهد آبرسانی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۷۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر

استاندار بوشهر از انعقاد تفاهم‌نامه ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم با تاکید بر اهمیت خدمات‌رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت‌های مختلف اهتمام دارد.

وی با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر گفت: یک‌هزار و 700 میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

محمدی‌زاده به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته‌ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به‌زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می‌شود و بهره‌وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم‌نامه 2 هزار و 500 میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می‌شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می‌یابد و تلاش می‌شود، مشارکت مردم به‌ویژه جوانان بومی در این فعالیت‌ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بوشهر نیز با سازمان نوسازی مدارس کشور
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح